Gå til innhold

Beste Codec Pack

shamanix

Anbefalte innlegg

Alle burde skaffe "ACE Mega Codecs Pack", den inneholder alt du noengang kommer til å trenge +20 ganger mer.

Hvis du bruker PowerDVD burde du ta vekk "Cyberlink" i installasjon av codec packen, ellers vil du ha problemer med å spille av noen SVCD filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle burde skaffe "ACE Mega Codecs Pack", den inneholder alt du noengang kommer til å trenge +20 ganger mer.

Hvis du bruker PowerDVD burde du ta vekk "Cyberlink" i installasjon av codec packen, ellers vil du ha problemer med å spille av noen SVCD filmer.

Synes egentlig at alle som skal skaffe codec til både det ene og det andre bør kikke på codec-download.com jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
<sarkasme>

Hurra, jo fler jo bedre!

</sarkasme>

to ord: ffdshow og ac3-filter. Har aldri trengt mer enn de to, og jeg laster ned MANGE rare videoer i løpet av en måned :wow:

Kanskje ikke "du" trenger, men kanskje "andre" trenger. Posten var heller ikke postet til deg personlig.

Lenke til kommentar
<sarkasme>

Hurra, jo fler jo bedre!

</sarkasme>

to ord: ffdshow og ac3-filter. Har aldri trengt mer enn de to, og jeg laster ned MANGE rare videoer i løpet av en måned :wow:

Kanskje ikke "du" trenger, men kanskje "andre" trenger. Posten var heller ikke postet til deg personlig.

Jojo, skal du lage egne videoklipp må vi jo til med selve kodeken og ikke bare et filter.

:)

Lenke til kommentar

Kor finner man den codec packn da ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har brukt ACE mega codec pack en stund i mangel av noe bedre. Jeg synes det er litt for mye tull med denne pakken og da mener jeg:

• For mange MB
  • For mange codecer man aldri får bruk for
  • Med default få man for mange ekstra ikoner i tray'en
  • Den innstallerer default quicktime, noe jeg ikke liker.
  • Det er for mye styr å velge alt manuelt siden jeg ikke vet hva alt er.
  • Den bruker mediaplayer calssic (v6.0-style) som default.
  • Jeg vil at den ikke skal røre "file assosiations" siden jeg vil fortsette å bruke Windows Mediaplayer 9 til all video.

Jeg vet jeg er litt kravstor her, men om det er noen som vet et alternativ som er bedre på noen av disse punktene så er de hjertelig velkommen til å kommentere.

Hilsen Simen1 *fortsatt på søken etter en god codec pack*

Lenke til kommentar
Jeg har brukt ACE mega codec pack en stund i mangel av noe bedre. Jeg synes det er litt for mye tull med denne pakken og da mener jeg:
  • For mange MB
  • For mange codecer man aldri får bruk for
  • Med default få man for mange ekstra ikoner i tray'en
  • Den innstallerer default quicktime, noe jeg ikke liker.
  • Det er for mye styr å velge alt manuelt siden jeg ikke vet hva alt er.
  • Den bruker mediaplayer calssic (v6.0-style) som default.
  • Jeg vil at den ikke skal røre "file assosiations" siden jeg vil fortsette å bruke Windows Mediaplayer 9 til all video.

Jeg vet jeg er litt kravstor her, men om det er noen som vet et alternativ som er bedre på noen av disse punktene så er de hjertelig velkommen til å kommentere.

Hilsen Simen1 *fortsatt på søken etter en god codec pack*

Du kan jo prøve en av disse: Nime, SLD og K-Lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...