Ducklink Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Min vanntepratur er på 26 C og cpu er 38 C hvorfor har artic silver5 og Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Min vanntepratur er på 26 C og cpu er 38 C hvorfor har artic silver5 og Hva er det egentelig du lurer på? Lenke til kommentar
razer Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hørt om tegnsetting før? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Min vanntepratur er på 26 C og cpu er 38 C hvorfor har artic silver5 og Fint om du kan slenge på et komma og et punktum i ny og ne, så blir det du skriver litt mer forståelig. Det er faktisk ikke forbudt..... Ei heller er det forbudt med litt fler opplysninger om systemet ditt, som hvilken radiator, vannblokk, etc du har i oppsettet ditt. Kunne også vært greit å få vite om målingene dine er foretatt ved 100% last på CPU? I dette tilfellet antar jeg at du lurer litt på hvorfor temperaturdifferansen er såpass stor? Det er ganske vanlig at CPU-temp ligger 8 til 12-13grader over vanntemperatur, så du har ingenting å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ok takk skrue Skal skrive tydeligere neste gang!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå