Haraldson Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Når jeg kobler til harddisken (WD 250 GB Combo FW/USB) begynner den å jobbe noe grådig. Plutselig popper autorun-boksen opp, og scanner alt innholdet på harddisken. Den blir ferdig, men lyset på harddisken som indikerer at den gjør noe, lyser ennå konstant. Jeg åpner Windows Explorer, rekker kanskje å åpne et par mapper, så klikker Windows Explorer, og det er full stopp. Maskina må restartes. Noen spesifikasjoner: - WinXP Pro v2002 (SP1) - Nyinstallert på nyformatert harddisk. - Scannet for virus, ingen funnet. Det funka med harddisken før jeg installerte OS på nytt, skjønner ikke helt hva som er galt. Veit om "grensa" på 127 GB hvis du ikke har en Service Pack, men mener at SP1 inneholdt denne oppdateringa? Noen som har erfaringer og/eller løsninger på dette? Edit: Litt sånn layout-fixing Endret 3. februar 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Vel... Nå har jeg fått det til... Alt dreide seg om tålmodighet. Bare å la disken stå i et kvarters tid HVER GANG før jeg tar den i bruk... Er ikke dette litt drøyt? Jaja... Ihvertfall så funker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå