BlaZteR1 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 har ikke skruer som passer i viften OG hullet jeg borret, skal kjøpe skrue og mutter snart Lenke til kommentar
BlaZteR1 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg Trenger forslag til noe mere rått jeg skal gjøre, har vurdert en "spoiler" bakpå kabinettet, ville det vært kult ? Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har du ikke nok å fikse på fra den forrige "moden" a`? Nevner noe: Lister i viftehulla Griller Pen lakk, så masse sår i lakken din Fikse kablene inni maskin din, legg på strømper osv, eller noe annet genialt om du kommer på noe. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Greit utført til å være første prosjekt. Skal være ærlig med deg og si at det er mye som kunne blitt MYE bedre hvis du hadde tatt deg bedre tid og lest litt rundt på div forum. Mye av det som har blitt misslykka kan du jo også rette opp igjen. Og til dere "flamere" dere er bare nok et bevis på hvordan dette forumet utvikler seg. Prøv å oppfør dere som "voksne" folk! (ffs ) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Flott gull lakk. Ser du gjorde samme feilen som meg å brukte svart matt lakk på utsiden. Fekk dårlege resultater med det sjølv. Keep up. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tips til forbedringer: snu vifta i toppen. varm luft stiger og det er lettere å få effektiv utlufting i kabinettet når du arbeider med naturlovene, ikke mot. skruer har du nevnt at du skal skaffe, så jeg orker ikke mase om de skjul kabler og lysene bedre. kablene fordi det blir mer ryddig og dermed bedre luftgjennomstrømning + at det ser bedre ut. lysene fordi de stjeler fokus fra det som skal bli opplyst, samt at det indirekte belysning ser bedre ut (personlig oppfatning, og siden smaken er som baken... ) ellers grei nok mod for en nybegynner, men husk at en mod aldri blir ferdig Lenke til kommentar
terminatorDUDE Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Ja, detta var jo saker.. en bra start, men det gjenstår ganske mye her. Enig med phoenix i hans forslag om at det kan gjøres bedre, og hva han remset opp. Skjønner foresten ikke hvorfor, alle var enig at det ikke var noe pent istarten ( av forumet poster ), helt til phoenix sa det samme. Da snudde alle seg mot han, og begynte og forsvare blazer.. Det er jo ynkelig, bare fordi noen har en litt tøffere ordbruk enn dere fra Oslo.. Uansett, la ikke saken gå av skinnene av den grunn. Syns det var helt greit til og være første gangen, men snu vifta i topp, ellers vil du aldri få ut varm lufta på en fornuftig måte. Legg inn støvfilter om du kan, noe som er lett og lage selv, og sparer deg for mye støv. Av andre ting, kunne du f.Eks; ha " trent " litt mere med lakkeringen først, siden den ser litt sliten ut. En kvalitets lakk er og anbefale, samt at alle plater legges ned, så det ikke blir noe renner.. Men ellers var dette et helt greit prosjokt.. Regner med at det blir enda bedre, når du er ferdig med det også Endret 4. februar 2004 av terminatorDUDE Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Skal være ærlig! dette er ikke den best gjennomførte modd jeg har sett, men det er slettes ikke den værste heller! neste gang du skal lakke: kjøp en extra box med lakk så du får lakket alle steder. så det var mange steder der lakken ikke dekte godt nok. Skruer det er jo allerede nevnt. Fest alle lysene dine så de ikke er "synlige" da får du en bedre effekt. Prøv og gjør det mer stilrent! Stå på Mvh Kim-F Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg vil be om unnskyldning for den første posten min! Den var skrevet i halvsøvne, og kunne vært MYE mer konstruktiv enn den var. Jeg synes fortsatt at moden var dårlig og sløvt gjennomført, men jeg forutsetter jo også at alle ting skal være perfekt. Da er jeg kanskje ikke den beste til å gi kritikk i alle tilfeller. Endret 4. februar 2004 av Corleone Lenke til kommentar
kakeole Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bruk litt lenger tid neste gang Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg har sett verre og bedre, men ganske OK til første mod og være, men som mange sier, det kan lønne seg og leste litt på fourmene før du starter. Det er heller ingen dårlig ide det med og rydde i kablene. Jeg ser du har flat kabler, dette tar seg ikke spessielt bra ut når du har plexi på døren. Konklusjon: Bruk mere tid, skaff rund kabler, ryddopp, snuviften i toppen, gjem lysene så de ikke vises så godt, Jeg skal snart starte med min første store mod, det er et cheiftec DRAGON bigtower, jeg har brukt en gooooood stud på og lese på dette forumet for og få ideer, og se hvordan jeg kan skjere ut uten og så riper og alt det der, casemodding krever FORBEREDELSE men keep up the good work Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 yes yes, sånn midt på treet mod.. ikke værst til å være ny altså!! ikke bry deg om alle flamerene.. stakkarane vet ikke bedre enn å ta aggresjonen sin ut på andre... men men.. keep up the good work!! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 synes modden var helt grei i grunn, men fiks det derre vifte hullet i toppen mvh BalleMann Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 det er ikke den beste modden jeg har sett.. men et sted må man begynne... den første og enenste modden min ble ikke 100% den heller... med mer øvelse blir det bedre.. (rette opp feil ol) modden din blir jaffal bedre enn "ferdig modda" kabinetter om du tar deg litt bedre tid og gjør deg flid...stå på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå