Gå til innhold

Min "Casemod"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fet å skrive drit til alle de nye her på forumet...

Tviler på at du gav han serlig motivasjon til å fortsette å modde

med det innlegget...

Det er jo ikke det det handler om.

Hvis jeg hadde gjort en "mindre bra" job ville jeg likt å vite det, ny eller ikke.

Man må tåle _litt_ kritikk.

Endret av Jerix
Lenke til kommentar

Grei mod.. ikke det største og mest omfattende, men en grei små mod.. Stilig taggig selv om den ikke var helt 100..

et tips til senere modding; bruk 2lag maskeringstape runde det du skal skjøre og tegn oppå tapen, da er det tapen som får riper og ikke kabinettet ;)

Ellers stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

En helt grei start BlaZteR1, bedre en mange andre jeg har sett rundt her. God lakkering av innsiden! Ta en titt rundt på forumet for å få ideer om hvordan å evt utbedre og legge til ting til modden. Se f.eks noen av guidene her på overklokking.no.. Og til dere andre som var kritiske, det er helt ok, men prøv å ha en konstruktiv kritikk. Det faller som regel mer i smak :thumbup:

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar
En helt grei start BlaZteR1, bedre en mange andre jeg har sett rundt her. God lakkering av innsiden! Ta en titt rundt på forumet for å få ideer om hvordan å evt utbedre og legge til ting til modden. Se f.eks noen av guidene her på overklokking.no.. Og til dere andre som var kritiske, det er helt ok, men prøv å ha en konstruktiv kritikk. Det faller som regel mer i smak :thumbup:

Det var jo bare min mening, men skal følge rådet og gi litt mer konstruktiv kritikk neste gang :blush:

Lenke til kommentar

Er du 11 år eller? Ser jeg syner eller har du festa den ene vifta med strips?

Å har du tygd hull til viftene med neglekløppern til bestefaren din?

Jeg mener nå for all del at folk kan trene seg å bli flinke til å bruke henda, men jeg mener nå at folk som skal skal mekke seg worklog må lære seg åssen fokus på digi cammen funker.

Lenke til kommentar

Jeg mener nå for all del at folk kan trene seg å bli flinke til å bruke henda, men jeg mener nå at folk som skal skal mekke seg worklog må lære seg åssen fokus på digi cammen funker.

Gjør du ikke annet enn å spe kvalme? Hvis du har noe negativt å si om måten moden er utført på kan du i det minste prøve å formulere det på en saklig måte.

Edit: "Utøver retten til å si og mene hva pokker jeg vil i dette frie demokratiske landet." - Selv om du bor i et fritt og demokratisk land betyr det ikke at dette forumet er det samme..

Endret av jephque
Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med og kaste ut masse nedlatende dritt, har man ikke noe saklig og si kan man vel bare drite i å poste?

Om folk hadde vært litt mere positive så kanskje det blitt noe flere gode mods, istedenfor at alle nybegynnere skal få slengt masse drit og gi opp, vi har vel alle vært nybegynnere en gang ?

Endret av MaJuice
Lenke til kommentar

Les retningslinjene dine før du poster mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...