ChristianHL Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Leste litt på Dell's hjemmesider, men kunne ikke finne noe fornuftig svar på dette... Hvis jeg bestiller en Dell Inspirion 8600 i løpet av kvelden (03.02.04), når kan jeg da vente å få denne levert? Grunnen til at jeg lurer er fordi det haster med anskaffelse av maskin, da den stasjonære PC'n min er solgt. (man skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt?) MVH Christian Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ifølge dell sine sider er det 7-10 dager leveringstid. For at de skal bruke den tiden bør du betale via visa de de påbegynner orderen med en gang. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 De brukte 14 dager på å levere min, bestillte en laptop februar i fjor. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 For meg tok det fra fredag til nesten fredag, altså 1 uke. De fikset pcen kommende dag, men det ble tull under leveringen (ikke Dell's feil). Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ringte inn ordren på fredagen, brukte nettbank og er nå: "Planlagt leveransedato: 16/2/2004" er i trinn 3 under ordrestatus "Din bestilling er under produksjon" så en får se. bare meld deg på Dell Order Watch så får du en mail Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Får man ordrebekreftelsen i posten med et nummer slik at man kan spore pakken etter man har bestilt? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Får man ordrebekreftelsen i posten med et nummer slik at man kan spore pakken etter man har bestilt? jeps...! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Får man ordrebekreftelsen i posten med et nummer slik at man kan spore pakken etter man har bestilt? jeps...! Hvis man ikke henter den på Linjegods sitt pakkelager. Det gjorde jeg. Har aldri vært av den som ønsker å vente lenge Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kan man se på statusen på maskinen før man har fått nummeret i posten? Er det noe annet nummer eller lignende? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du bruker ordre og kundenr på denne siden. http://support.euro.dell.com/no/no/ECare/Form/yourstatus.asp da ser du "hvor " maskinen er, samt forventet leverigsstatus. Lenke til kommentar
Deus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg bestilte en I8600 klokken 15.00 idag (03.02.04), men jeg har enda ikke fåttt ordrebekreftelse får vel bare vente til i morgen å se hva som skjer Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg bestilte en I8600 klokken 15.00 idag (03.02.04), men jeg har enda ikke fåttt ordrebekreftelse får vel bare vente til i morgen å se hva som skjer Du får den i posten, altså ikke på mail. Lenke til kommentar
Deus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Både ordrenummer, kundenummer og kontaktinformasjon sender vi til deg via email. Denne informasjonen blir også sendt via vanlig post etter at betalingen er mottatt (det kan ta opptil 5 dager før vi mottar betalingen). mente ordrebekreftelsen Endret 3. februar 2004 av Deus Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg bestilte også min I8600 på natt til idag (04.02.2004), og trodde jeg øyeblikkelig ville motta ordnebekreftelse på mail. Fungere det ikke slik? Får jeg mailen samtidig som de sender ut ordrebekreftelsen til vanlig post? Er bare vant fra andre nettbutikker at man øyeblikkelig mottar en ordrebekreftelse. Betyr det med at det kan ta opptil 5 dager før de mottar bestillingen at dette er dager jeg kunne sluppet og vente dersom jeg hadde bestilt via telefon? Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg bestilte den 20, og fikk maskinen på døren den 27. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg bestilte også min I8600 på natt til idag (04.02.2004), og trodde jeg øyeblikkelig ville motta ordnebekreftelse på mail. Fungere det ikke slik? Får jeg mailen samtidig som de sender ut ordrebekreftelsen til vanlig post? Er bare vant fra andre nettbutikker at man øyeblikkelig mottar en ordrebekreftelse. Betyr det med at det kan ta opptil 5 dager før de mottar bestillingen at dette er dager jeg kunne sluppet og vente dersom jeg hadde bestilt via telefon? Klarer du ikke å vente , så ring dell. var en selger som sendte meg ordrenr i går Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg bestilte en dell 8600 på mandag, via telefon, og han sa at jeg fikk ordrenummer og slikt i posten, når jeg spurte om jeg fikk det på mail, så sa han igjen at jeg fikk det i posten, men ikke på mail såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
sogning Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Eg bestilte Latitude D505 i går (3. feb.) og fekk ordrebekreftelse med div. ID-nummmer i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå