Gå til innhold

Hva veier mest av fjær og jern?

allyse

Du har 1kg fjær og 1kg jern. Hva er tyngst?  

242 stemmer

1. 1. Du har 1kg fjær og 1kg jern. Hva er tyngst?

• Fjærene
      5
    • Jernet
      4
    • Veier ikke noe
      5
    • Jernet veier dobbelt så mye
      2
    • Fjærene veier dobbelt så lite
      4
    • Veier like mye
      219
    • Fjærene veier 1/10 av jernet
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og enkelte burden kanskje begynne å respektere moderatore.

Det har jeg lenge gjort, og ønsker å fortsette med.

I og med at dette postes i søppel (som i det minste betyr: noe utenfor all offentlighet), tillater jeg meg å komme med innspillet (som ikke i dette tilfellet gjelder allyse): Det hadde vært så mye lettere å respektere mods om dem ikke drev å løy til oss.

Hvem "dem" er, tror jeg det er lett å finne ut av. Men her setter jeg også en stopper for hetsingen, og nøyer meg med å gjenta: "Gutteklubben grei er ingen måte å drive en organisasjon på.".

Lenke til kommentar
heh, ser det er en som har stemt "Fjærene veier 1/10 av jernet" :D

Selvfølgelig, som ung gutt i en tilstand av det vitenskapelige viruset "fjortiss","fjorrtaus" på latinsk ;) så har man den vitenskapelige rett til å kverrulere og være imot den mye omtalte "flow" på engelsk. "flau" på latinsk ;)

Så man må da selvfølgelig være annerledes enn alle andre og faktisk klare å svare feil.

Hvis man får dette spørsmålet servert 2 ganger etter hverandre så skjønner du den, får du den skriftlig vil du også skjønne den, ihvertfall er sjansen større for at du skjønner den.

Om de to vedkommende som har svart feil, faktisk har svart feil fordi de ikke skjønte den, så unnskylder jeg hele innlegget mitt :D

Endret av LoS
Lenke til kommentar
folkens, prøv å slippe først ett kilo fjær på foten, så slipper du ett kilo jern på foten. Merker du noe forskjell?

Om du klarer å få fjærene på en lik overflate som jernet så ville jeg tro det ville hvert akkuratt det samme. Om det er mulig er en annen ting :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...