Tor Rasmussen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har lyst å spille Live et taktisk spill der vi faktisk sammen må planlegge og dekke hverandre. (Hadde gledet meg til Socom online på PS2, men folk gidder ikke samarbeide engang. Det er liksom bare å storme på, skyte løs og kampen er over på under 2 minutter.) Det jeg savner er ting som, "Jeg rykker fram, dekk meg." Og ting som jeg sikter inn døren, en annen går fram og åpner den, vi går inn samtidig, en til høyre en til venstre. osv. Jeg har sett meg ut CS, Rainbow Six 3 og Ghost Recon. Så bak på coveret til titlene at alle støtter Live og Voice. Hvilket av disse 3 spillene passer best for den måten jeg vil spille Live på ? (Har ingen erfaring med noen av spillene før) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Ble ganske fort lei av Rainbow six 3 og Ghost Recon. Counter-strike har jeg ikke prøvd enda men jeg tror nok at det står imellom det og Ghost Recon. Endret 11. februar 2004 av Laman Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Spiller veldig mye CS. Og jeg spiller ofte med mange norske jeg har i friends listen, da er det mye taktikk og samarbeid. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Sorry, dobbeltpost. Endret 3. februar 2004 av Ragnarok Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har lyst å spille Live et taktisk spill der vi faktisk sammen må planlegge og dekke hverandre.(Hadde gledet meg til Socom online på PS2, men folk gidder ikke samarbeide engang. Det er liksom bare å storme på, skyte løs og kampen er over på under 2 minutter.) Det jeg savner er ting som, "Jeg rykker fram, dekk meg." Og ting som jeg sikter inn døren, en annen går fram og åpner den, vi går inn samtidig, en til høyre en til venstre. osv. Jeg har sett meg ut CS, Rainbow Six 3 og Ghost Recon. Så bak på coveret til titlene at alle støtter Live og Voice. Hvilket av disse 3 spillene passer best for den måten jeg vil spille Live på ? (Har ingen erfaring med noen av spillene før) tror counter-strike på PC er tingen.. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tror counter-strike på PC er tingen.. Faktisk så må jeg innrømme at Counter-strike på Xbox er morsommere å spille enn PC-versjonen. Og ja, jeg har spilt PC-versjonen. Og ja, jeg kan styre med mus og tastatur. Med de rette folkene, så er Counter-strike på Xbox veldig underholdende. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tror counter-strike på PC er tingen.. Faktisk så må jeg innrømme at Counter-strike på Xbox er morsommere å spille enn PC-versjonen. Og ja, jeg har spilt PC-versjonen. Og ja, jeg kan styre med mus og tastatur. Med de rette folkene, så er Counter-strike på Xbox veldig underholdende. Enig der. Har spillt PC verjsonen i over 3 år, men jeg synes det er mye mer morro å spille det på Xbox. Der er det ingen som jukser, og omtrent alle har headset, så det blir mye taktikk og slikt. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har spilt både CS og RB6 og er ikke et øyeblikk i tvil om at RB6 passer best til din beskrivelse. Tempoet i RB6 er litt roligere enn i CS og selv om du ikke MÅ samarbeide, vil det laget som samarbeider best vinne. Synes CS ble litt for mye springe rundt i full fart. Men det kommer selvsagt litt an på hvem du spiller med. Har spilt mange timer RB6 nå, og er langt fra lei ennå. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) IKKE RB6. Er så grusomt leg av at folk skriver det! Rain Bow 6? Nei! Rainbow 6! Altså : R6. Endret 4. februar 2004 av Laman Lenke til kommentar
snikka Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis vi først skal pirke på forkortelsen av Rainbow Six 3 så burde den vel strengt tatt vært RS3... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Har så langt holdt en knapp på RS3, men var ikke klar over at CS var bedre på Xbox enne PC. Jeg har ikke spillt det på PC, men vet så noe lunde hva det dreier seg om. Har CS noe singelplayermuligheter også ? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det enste du kommer singel player i Cs, er å spille mot boter. Ganskje kjedelig i lengden må jeg si. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis vi først skal pirke på forkortelsen av Rainbow Six 3 så burde den vel strengt tatt vært RS3... Må du pirke på alt!? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Noen som har prøvd SWAT da ? Ser ut til å være i samme sjangeren. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er vel en forenklet versjon av swat3 om jeg ikke tar feil. Eller er det en forenklet versjon av Ghost Recon? Uansett, SWAT3 var jo genialt, så hvis det finnes på xbox i en eller annen form vill jeg anbefale det. RS6 har jeg også hørt mange lovord om. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Synes det var mye fjas her...han spør om hvilken spill som er best når det gjelder taktisk vice planlegging. Da er det klart Rainbow Six som er best. Svar på det folk lurer på å ikke preik masse BULL.... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Takk for en presis oppsummering. Da tror jeg lønningen havner på Rainbow Six 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå