kimenge Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei, Vurderer å kjøpe meg en whitebox CL50 maskin. Følger batteri med denne som standard til kr 14873,- ink. mva, eller må dette kjøpes utenom? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du får selvfølgelig med batteri. Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Okey, takker. Grunnen til at jeg lurte var at batteri også sto under tilbehør, og at det ikke står noe om batteri under Basis oppsett. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har et spørsmål angående denne jeg å, det står: Centrino Mobile 1.6GHz er det 1.6ghz, yter den mer enn 1.6 eller er det 1.6ghz bare? Det er jo litt lite? Er det ikke? er det knotter under maskina? Litt ubehagelig å ha i fanget da, eller? hvor mye veier den? på forhånd takk =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har et spørsmål angående denne jeg å, det står: Centrino Mobile 1.6GHz er det 1.6ghz, yter den mer enn 1.6 eller er det 1.6ghz bare? Det er jo litt lite? Er det ikke? er det knotter under maskina? Litt ubehagelig å ha i fanget da, eller? hvor mye veier den? på forhånd takk =) Veier 2.8. 1.6 Pentium m tilsvarer rundt 2.4 P4. Den er ikke ubehagelig å ha i fanget. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tror du faktisk klarte å overbevise meg om hvilken pc jeg skal kjøpe meg! Har pr idag denne: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10809521 men regner med at Whitebox CL50 gir omtrent like ytelse på de fleste punkter, eller hva? Er det riktig at det er 4store knotter under på cl50? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Har et spørsmål angående denne jeg å, det står: Centrino Mobile 1.6GHz er det 1.6ghz, yter den mer enn 1.6 eller er det 1.6ghz bare? Det er jo litt lite? Er det ikke? er det knotter under maskina? Litt ubehagelig å ha i fanget da, eller? hvor mye veier den? på forhånd takk =) Ser at du har stilt dette spørsmålet en del på en eller annen måte. Anbefaler at du leser litt om Centrino-pakken og Pentium-M (prosessoren som er en del av Centrino-pakken). Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 3. februar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja, det er fire knotter under. En i hvert hjørne. Brukes for forbedre ventilasjonen. Den er ikke ubehagelig å sitte med på fanget i sengen. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Ja, det er fire knotter under. En i hvert hjørne. Brukes for forbedre ventilasjonen. Den er ikke ubehagelig å sitte med på fanget i sengen. Vell det er 4 store, 1 i hvert hjørne. Det er 2 små yters mitt på langsidene. Det er 4 små rundt RAM luka mitt under. Totalt 10 føtter 5 av disse er gummibelagt så den ikke sklir, 5 er hardplast. Alle disse berører bordplata hvis den står på et rett underlag. Endret 4. februar 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå