Bro2 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hei har noen sett på "IQ" testene på dinside? hadde vært morsomt å se hva folk her på forumet får. dinside IQ test Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 det fins sikkert 100 andre tråder om dette, men 'vaffal denne testen var alt for liten til å si noe om en persons IQ, dessuten bygde den også på kunnskap noe som er "fy-fy" når man skal måle iq sånn som "alle" tenker på iq. f.eks på sjaman spørsmålet så kunne jeg det fordi jeg har hørt ordet og betydningen før. dette sier ingenting om hvor høy iq jeg har (hvis man ikke snakker om sånn språklig iq greie). og så syntes jeg det var dårlig at de ikke skrev hvorfor svarene var det de var i fasiten. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Sjekka ikke fasiten, men hvis de ikke begrunner svarene er det litt dårlig, enig i det. Er det noen andre gratis IQ-tester noen vet om da? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Det var en elendig IQ-test... men fikk da 12 riktige Edit: Ta heller mensa.dk testen Endret 4. februar 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå