Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Lurer litt på en ting: Hvorfor må det bli mer avis ut av den?? De som er for gamle til å finne lenkene her, finner dem neppe på VG eller Dagbladet eller Aftenposten heller.... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 /me vil ha "mer avis"... en avis har fokus på innhold, og da bør ikke header være mye høy.. (gjerne 60-80px..) Menyen ble lite avis-preget ja... Gir meg en slik "this is a homepage" feeling.. og.. f.eks. ting som "om ytringsfrihet" og "reklamèr" passer vel egentlig bedre i footer enn header... eks: "Ansvarlig redaktør: blabla b. blabla. | Om ytringsfrihet | reklamèr" men.. Mikka.. designet er BRA.. men.. som the PoleCat påpeker: "... men denne gangen synes jeg kanskje du har bomma litt når det kommer til målgruppe/ brukervennlighet." Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg er også en av dem som mener at menyen må skiftes ut; helst til ren tekst. Menyen til høyre blir egentlig litt for uklar. og den horisontale er ikke like pen som resten av sida. Det er helt sikkert mulig å lage menyen i ren tekst, oppå det samme bakgrunnsbildet. Men helt klart, dette er et smooth design! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 SUPERT design. Utrolig bra Mikka! Håper du får bedre betalt for denne, for det der er et stykke BRA arbeid. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Veldig bra design, menyen ser litt barnslig ut though, mangler AVIS følelsen. Vurdering: Du må nok re designe denne siden og følge litt av avis sidenes standard. en side over 770 px i bredden støtter ikke 800*600 oppløsning har jeg kommet frem til. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Må si meg enig med de andre, designet er pent, men passet ikke som en avis. Hvis ikke folk i agder er veldig nytenkende og moderne da Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det der må være den stiligste online-avisen jeg noen gang har sett! (men det skal jo ikke så mye til )Ingen feil eller stygge ting så vidt jeg kan se heller... Grunnen til at det er den fineste du har sett er nok mye på grunn av at den er fri for all reklamen.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 du er kongen av originale designs ! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ser det mere "Avis" ut nå, kanskje? Takk for all omtale, både den gode og den litt mindre gode. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du er en god webdesigner Mikka! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) bedre før ! kanskje du skulle hatt en sterkere farge på menyen ? fremheve den litt ... /me synest att "mer avis" bare er noe tull Endret 4. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 bedre før !kanskje du skulle hatt en sterkere farge på menyen ? fremheve den litt ... /me synest att "mer avis" bare er noe tull Hehe! Var vel ingen som forventet at den skulle bli bedre hvis jeg slengte på litt reklamer? Hm.. Kanskje noe fremhevning kunne gjort seg, ja.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 bedre før !kanskje du skulle hatt en sterkere farge på menyen ? fremheve den litt ... /me synest att "mer avis" bare er noe tull Hehe! Var vel ingen som forventet at den skulle bli bedre hvis jeg slengte på litt reklamer? Hm.. Kanskje noe fremhevning kunne gjort seg, ja.. -Jau! Allikevel ble siden lotsa times worse! Alt for store grusomme reklamer... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå