Gå til innhold

AgderAvisen.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DefInitivt bedre :thumbup:  :thumbs:  :thumbup:

Hva med å gjøre den litt bredere???? (noen cm <-- hehe liker cm :thumbdown: )

Den er 781px og det skulle vel passe ganske bra til akkurat 800x600? ;)

Det der må være den stiligste online-avisen jeg noen gang har sett! (men det skal jo ikke så mye til

Haha, takker! :D:p:blush:

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

• Pent design, men syns ikke det lukter avis av det.
  • Syns headeren ble litt rotete, vet ikke om det har med at navnet og logoen forekommer to ganger (?)
  • Litt anonym den høyremenyen, ser nesten ut som den kun er en del av headeren.
  • Syns i grunn logoen ble litt stor, noe som selvføgelig gjør headeren like stor.
  • Savner noen kontraster, det ble litt platt, selv om den dog var behagelig å se på.

Hadde det vært noe annet enn en avis, så hadde det vært pent, men savner litt avislook over det, dog det er jo positivt med noe som skiller seg ut i mengden, men denne gjorde det kanskje litt mye?

EDIT:

Tok en tur innom den gamle siden. He he, den nye er definitivt mye mye bedre, men den har potensiale til å bli enda bedre. Litt streng kanskje, men da har du i hvert fall noe å jobbe etter :p

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar
DefInitivt bedre :thumbup:  :thumbs:  :thumbup:

Hva med å gjøre den litt bredere???? (noen cm <-- hehe liker cm :thumbdown: )

Den er 781px og det skulle vel passe ganske bra til akkurat 800x600? ;)

Jau-Jau, men det begynner vel å bli lite brukt med 800x600, eller tar jeg feil??

Hva med litt dynamisk bredde??

Lenke til kommentar

Veldig rent og stilfult design! Eneste problemet er at jeg ikke føler jeg leser en online-avis. Føler jeg er inne på en personlig hjemmeside, men det er kanskje bare meg :)

Litt tungvindt med menyen på høyre side. Går utifra at dette er en avis som skal brukes av folk i alle aldre. Litt redd for at navigeringen da kan bli litt vanskelig.

Uansett er bra stykke arbeid

-ole

Lenke til kommentar

Det ble i hvertfall en skikkelig ansiktløft fra den originale versjonen. Men det ble en veldig annerledes avisdesign da, ellers oversiktelig, mulig menyen ble litt blass (linkene var kanskje litt for svake der?), mulig bedre skille mellom ingress'ene? Noe ala dagbladet, sånn horisontale streker, kanskje ikke like sterkt, men en eller annen form for skille? Ellers stilig :thumbup:

Lenke til kommentar

Hm... Noen som har noe tips om hvordan man kan få den til å se mere avis ut? Helst noe som ikke innebærer total redesign. :p

Takk uansett for alle som har tatt seg tid til å svare :)

Når det gjelder søkefelt, så har jeg bare puttet inn det som var i det forige designet. Jeg har ikke lagt til noe mer, og ikke så mye mindre heller. ;)

Lenke til kommentar
Det ble i hvertfall en skikkelig ansiktløft fra den originale versjonen. Men det ble en veldig annerledes avisdesign da, ellers oversiktelig, mulig menyen ble litt blass (linkene var kanskje litt for svake der?), mulig bedre skille mellom ingress'ene? Noe ala dagbladet, sånn horisontale streker, kanskje ikke like sterkt, men en eller annen form for skille? Ellers stilig :thumbup:

må si meg enig her ja. litt tydeligere meny tekst og bedre skille mellom ingressene. :yes: men fortsatt i samme smoothe designet.. :)

Lenke til kommentar

Savner også avis-preget, fordi det er jo en avis det er.

Men for all del, designet er plettfritt, det jeg setter spørsmålstegn ved er hvorvidt det er brukbart som et avis-design eller ikke. Og om leserne er klar for en sånn overgang kontra den std onlineavis looken som florerer nettet.

En liten footer med © elns tror jeg heller ikke kan skade, da du vil få en mer "naturlig" avslutning.

Ang navigeringen, må jeg nesten si det rett ut: Hadde dette vært en ikke-nettavis, hadde det vært meget stilig og nytt, men så er det da dette igjen med at det faktisk er visse standardløsninger en mer eller mindre bare MÅ følge, og som en nettavis synes jeg navigeringen (tenker da på hovedmenyen) ikke holder mål i form av brukervennlighet.

Som alltid er jeg meget imponert over design/grafikk/nytenkning, men denne gangen synes jeg kanskje du har bomma litt når det kommer til målgruppe/ brukervennlighet.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Hm... Noen som har noe tips om hvordan man kan få den til å se mere avis ut? Helst noe som ikke innebærer total redesign. :p

Takk uansett for alle som har tatt seg tid til å svare :)

Når det gjelder søkefelt, så har jeg bare puttet inn det som var i det forige designet. Jeg har ikke lagt til noe mer, og ikke så mye mindre heller. ;)

Forslag til mer avis-preg: Total Redesign...! :p

Neida... , men jeg tror det som gir avis-preget er den litt standard kolonne-oppsettet, fullspekket med stoff...

Jeg tror allikevel ikke du trenger å gjøre noe med den for å endre det til det mer kjipe og negative avis-preget... Oversiktlig slik det er!

Bare hyggelig å svare!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...