bb^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har vannkjøling i pcen min, men gpu blokken er ikke koblet på gpu enda fordi jeg har byttet skjermkort (9700pro orka ikke vmod ). På 9800xt kortet er det en kombinert kjøler på gpu og ram. Hvis jeg tar av dette og setter på gpu blokka vil ramen står uten noen form for nedkjøling. Tåler kortet dette? Eller må jeg ha på noen små sinks på rambrikkene. BGA-ram forresten.. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 kjøpt noen små sinks eller skjær opp den gamle kjøleren og bruk de derfra Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du trenger ikke kjøling på rammen, men det er jo bare kult med det.. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 trenger man ikke? da jeg overklokket mitt 9800se til 350mhz var rambrikkene så varme at jeg brant meg. nå som jeg har fått noen ramkjølere er det ikke så ille men de ligger vel på rundt 45-50 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå