nibbler Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har ett lian li pc7b som trenger med luft, veldig trangt der inne, og ikke noe særlig god cpu vifte men jeg lurer på om døra tåler det, den virker ikke veldig solid fra før av hva tror dere? viften jeg har er en papst 120mm (26dB - 94m3/t) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Døra tåler det fint den, go ahead Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 regne m at døren tåle det. en vifte e jo lett. Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 råd til alle aldri case mod når du fikk to dårlig timer søvn natten før nå venter jeg på ny dør fra microplex Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hehe.. kjipt, men det er jo det du lærer av Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva skjedde? Ingen mulighet for bilder? Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 KA ****** VA D DU GJOR? Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 1. tok av døren 2. mange lag med maskerings teip 3. tegnet på maskeringsteipen 4. lagde vifte hullene og hullene til skruene 5. monterte viften 6. satt på døren 7. fant ut at døren ikke gikk igjen 8. fant ut at vifte hullet var på feil side 9. åpnet ny tab i mozilla og gikk inn på www.microplex.no kan poste bilder jeg, men må ta noen først klarer egentli ikke være altfor skuffet siden jeg fikk tg billetter og en ny dør ikke koster mer enn 300 kroner Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 LOL asså.. tenk neste gang Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hehe.. kjipern den der Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du kan jo sette i plexi i det hullet der og bruke det som tittehull Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg er enig! den døra er jo ikke ubrukelig! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du kan skjære et større hull ja, og et nytt hull i den andre siden. For sent å avbestille det nye sidedekselet? Uansett har du 14 dagers full returrett. Så du kan egentlig bare sende pakken tilbake med en gang du får den. Jeg ville gjort det. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 bare bestill en FEEEEEEEEEEEID fangrill så funke jo den fint Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Eller du kan feste vifta på utsida og bruke den som harddiskvifte! Det ville vært akkurat stygt nok til å bli tøft! Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 mange muligheter ja, takker Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Eller bare skjer det større så det går fra viftehull til vindu i sidedør.. nynorsk tentamen kaller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå