LEFZE^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg tenker på å bestille no greier fra dvdboxoffice (spill), og prisen kan da fort bli 200-400 kr så jeg bare lurer på hvor mye toll jeg må betale og om jeg må betale, fordi jeg skjønner ingenting av det som står på www.toll.no så jeg bare lurer på om noen av dere her vet noe om det...? Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Du må ikke betale toll.... Derimot må du betale moms(24%) og fortollingsgebyr(149,- hvis du lar posten ordne det, 60-70 hvis du fortoller selv) Dette gjelder på alle varer som koster mer enn 200NOK ekslusiv porto. Under 200NOK - gratis... Ergo - skal du bestille mer enn en film/spill/cd whatevvah, bestill dem i forskjellige pakker... (Så fremt de koster under 200NOK da....) Koster de over 200NOK bestill dem sammen, siden du da slipper unna med et fortollingsgebyr og billigere porto... Endret 3. februar 2004 av Abel29A Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ok, takk for svar, bare lurte Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Staten er ikke så god til å snakke for seg Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 De som bestiller fra dvdboxoffice har sjeldent måtte betale moms ++ for varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå