Prowl Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) så fint ut det der.. sånn bildemessig, men som hjemmeside ser det litt upraktisk ut. Har du brukt Motionblur eller hva har du gjort (med den grønne tingen) Endret 3. februar 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Meget pent. Annerledes er digg Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ytterst fett, men *kremt* litt inspirert av ClickART eller ?? (Ikkje at det er negativt dah, men.....) ikke i d hele tatt, viss d er dn 45graders tweaken du tenker på,, har dunestar copyright på alt som ikke er horisontalt lr vannrett? Synes ikke dette er noe som er i nærheten av å kunne kalles inspirert en gang. Synes ikke selv dette ble for clickART. Jeg ser jo 45 graders vinklene, men that's it. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Var kanskje den 45 graders greia som gjorde at eg antok det dah Ligner ikkje, men han _kan_ ha henta inspirasjon derfra Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Var kanskje den 45 graders greia som gjorde at eg antok det dah Ligner ikkje, men han _kan_ ha henta inspirasjon derfra Jeg kan drømme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå