Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Uenig. Hva med å plassere det nede, under menyen og pixel-stretch 2004? Enig i din uenighet Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Uenig. Hva med å plassere det nede, under menyen og pixel-stretch 2004? Enig i din uenighet Hvorfor ville det vært så mye bedre da? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Uenig. Hva med å plassere det nede, under menyen og pixel-stretch 2004? Enig i din uenighet Hvorfor ville det vært så mye bedre da? Ryddigere og mer praktisk. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Uenig. Hva med å plassere det nede, under menyen og pixel-stretch 2004? Enig i din uenighet Hvorfor ville det vært så mye bedre da? Ryddigere og mer praktisk. ja, kanskje det kanskje... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 genialt. likte den veldig godt. rolig og behagelig fargevalg. virker som om den skågreien er clickart inspirert, men veldig smooth design. likte den veldig godt. gleder meg til å se html versjonen. *har lyst å lage ny hjemmeside* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 genialt. likte den veldig godt. rolig og behagelig fargevalg. virker som om den skågreien er clickart inspirert, men veldig smooth design. likte den veldig godt. gleder meg til å se html versjonen. *har lyst å lage ny hjemmeside* Jeg ville vel ikke gå såpass langt som å kalle det et _rolig_ fargevalg?? Harmonisk? Ja. Stilig? Ja. Rolig? Nei! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 var smooth den der ja... *ønske jeg mekka noe sånn*, ikke all den dritten som blir slakta her! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ryddigere og mer praktisk. joa,, kansje,, men fryktelig lite og da.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ryddigere og mer praktisk. joa,, kansje,, men fryktelig lite og da.. mulighet for å utvide seg oppover?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Snasen sak For all del, finn ikke på å plassere teksten under menyen og alt det der. Jeg hadde hatt store problemer med å måtte scrolle nesten et helt skjermbilde for å få med meg teksten. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Marvelous! Det heter "Marvilous" @stian_molvik: NAJS Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Marvelous! Det heter "Marvilous" @stian_molvik: NAJS Å ja? http://dictionary.reference.com/search?q=%20marvelous Edit: men til ettertanke, så tenkte jeg ikke på nicket ditt Endret 3. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Marvelous! Det heter "Marvilous" @stian_molvik: NAJS Å ja? http://dictionary.reference.com/search?q=%20marvelous HAHA Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Marvelous! Det heter "Marvilous" @stian_molvik: NAJS takk,, @Eagle12 by all means (trodde d bare var brukernavn eg skrev når jeg signa opp ) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg ville vel ikke gå såpass langt som å kalle det et _rolig_ fargevalg??Harmonisk? Ja. Stilig? Ja. Rolig? Nei! er vel litt OT nå, men for å forklare: skarp grønn er vel gjerne ikke en rolig farge, men fargekombinasjonene inad var behalgelig eller rolig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ytterst fett, men *kremt* litt inspirert av ClickART eller ?? (Ikkje at det er negativt dah, men.....) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Marvelous! Det heter "Marvilous" @stian_molvik: NAJS Å ja? http://dictionary.reference.com/search?q=%20marvelous Edit: men til ettertanke, så tenkte jeg ikke på nicket ditt Haha, let me; :!: Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ytterst fett, men *kremt* litt inspirert av ClickART eller ?? (Ikkje at det er negativt dah, men.....) ikke i d hele tatt, viss d er dn 45graders tweaken du tenker på,, har dunestar copyright på alt som ikke er horisontalt lr vannrett? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Ytterst fett, men *kremt* litt inspirert av ClickART eller ?? (Ikkje at det er negativt dah, men.....) ikke i d hele tatt, viss d er dn 45graders tweaken du tenker på,, har dunestar copyright på alt som ikke er horisontalt lr vannrett? Synes ikke dette er noe som er i nærheten av å kunne kalles inspirert en gang. Edit: 2,4k Endret 3. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 mulighet for å utvide seg oppover?? Hvordan kan jeg lage denne dyanamiske wonderboyen da? sånn at både dn semi-transparente bakgrunnen og txten (div??) utvider seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå