stian_molvik Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ahh,, døllt! *mekke*,, *mekke* voila! (bare et bilde asså..) any gut? Endret 3. februar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den var jo utrolig bra! Likte fargene veldig godt! Er det meningen å ha tekst nederst på siden? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Knæsj, ja!! Vil nok anbefale deg å kutte ut å fortsette den skrå stripen etter det tekstfeltet.... Nå gav det litt sånn 'siden-er-ikke-loadet-ferdig' - assosiasjoner.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sinnsykt bra! Men lag en _litt_ bedre logo, til det ellers så strøkne FuLu-designet. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Knæsj, ja!!Vil nok anbefale deg å kutte ut å fortsette den skrå stripen etter det tekstfeltet.... Nå gav det litt sånn 'siden-er-ikke-loadet-ferdig' - assosiasjoner.... du mener under og videre,, ikke sant? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Når kommer html-versjon? * legge klar design mappa i favoritter * Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tenkt å forklare oss hvor innholdet kommer? Særdeles sexy, men lite praktisk, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Knæsj, ja!!Vil nok anbefale deg å kutte ut å fortsette den skrå stripen etter det tekstfeltet.... Nå gav det litt sånn 'siden-er-ikke-loadet-ferdig' - assosiasjoner.... du mener under og videre,, ikke sant? Jau! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tenkt å forklare oss hvor innholdet kommer? Blir det under menyen? men åssen? er det ikke litt liten plass til det der? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Mycket bra! Skulle ønske jeg var like god til å designe... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Marvelous! Deilige farger ja hehe "Pixel Stretch 2004" teksten ble litt for blurry/utydelig, kanskje ikke bruke AA på denne? Men kan bli artig å se hvordan denne blir i HTML, hvor innholdet skal komme frem Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Mycket bra! Skulle ønske jeg var like god til å designe... Ja, for dette designet var knallbra! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tenkt å forklare oss hvor innholdet kommer? Blir det under menyen? men åssen? er det ikke litt liten plass til det der? D-Y-N-A-M-I-K-K Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Tenkt å forklare oss hvor innholdet kommer? Særdeles sexy, men lite praktisk, vil jeg tro. ,, innholdet kommer vel til å bli plassert noe sånn som slik.. lr?? Sånn skikkelig super praktisk trenger dn ikke å være,, minimalistisk.. Endret 3. februar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tenkt å forklare oss hvor innholdet kommer? Særdeles sexy, men lite praktisk, vil jeg tro. ,, innholdet kommer vel til å bli plassert noe sånn som slik.. lr?? Sånn skikkelig super praktisk trenger dn ikke å være,, minimalistisk.. Ahhh, /me missforstod. Nå ble det enda tøffere! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tenkt å forklare oss hvor innholdet kommer? Særdeles sexy, men lite praktisk, vil jeg tro. ,, innholdet kommer vel til å bli plassert noe sånn som slik.. lr?? Sånn skikkelig super praktisk trenger dn ikke å være,, minimalistisk.. Ahhh, /me missforstod. Nå ble det enda tøffere! Enig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Forslag:Kan jo flytte menyen på andre siden av den store stripen, og la den lille boksen utvide seg oppover ettersom det kommer mer innhold?? Bare opp til en maks grense seff, men det kunne bli bra... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tenkt å forklare oss hvor innholdet kommer? Særdeles sexy, men lite praktisk, vil jeg tro. ,, innholdet kommer vel til å bli plassert noe sånn som slik.. lr?? Sånn skikkelig super praktisk trenger dn ikke å være,, minimalistisk.. Ahhh, /me missforstod. Nå ble det enda tøffere! Enig Uenig. Hva med å plassere det nede, under menyen og pixel-stretch 2004? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tenkt å forklare oss hvor innholdet kommer? Særdeles sexy, men lite praktisk, vil jeg tro. ,, innholdet kommer vel til å bli plassert noe sånn som slik.. lr?? Sånn skikkelig super praktisk trenger dn ikke å være,, minimalistisk.. Ahhh, /me missforstod. Nå ble det enda tøffere! Enig Uenig. Hva med å plassere det nede, under menyen og pixel-stretch 2004? Hvis jeg har forstått rektig....vil du ha den under alt det andre? blir ikke siden veldig lang og tynn da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå