Jennifer Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har akkurat nå lastet ned en polyfonisk ringetone men får ikke installert den. Det står laste ned ringetonen her også kommer det en adresse. Hva gjør jeg? Ang. en Samsung Sgh-300. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du går inn på wap å skriver inn adressen, så vil nedlastingen av ringetonen starte Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Du går inn på wap å skriver inn adressen, så vil nedlastingen av ringetonen starte Sååå tungvint..? adr er jo milevis lang joooo Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja, men på noen telefoner kan du trykke på linken i meldingen, tror det bare gjelder nokia Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ja, men på noen telefoner kan du trykke på linken i meldingen, tror det bare gjelder nokia Prøv å gjør det i P900'n din, det skal gå, det går i hvert fall på P800. Motorola T720 har også en sånn funksjon... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, men på noen telefoner kan du trykke på linken i meldingen, tror det bare gjelder nokia Prøv å gjør det i P900'n din, det skal gå, det går i hvert fall på P800. Motorola T720 har også en sånn funksjon... Og g7100... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, men på noen telefoner kan du trykke på linken i meldingen, tror det bare gjelder nokia Prøv å gjør det i P900'n din, det skal gå, det går i hvert fall på P800. Motorola T720 har også en sånn funksjon... Ja det virker på P900 Men jeg gidder egentlig ikke betale 10kr. for en ringetone jeg kan finne gratis på nettet Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, men på noen telefoner kan du trykke på linken i meldingen, tror det bare gjelder nokia Prøv å gjør det i P900'n din, det skal gå, det går i hvert fall på P800. Motorola T720 har også en sånn funksjon... Ja det virker på P900 Men jeg gidder egentlig ikke betale 10kr. for en ringetone jeg kan finne gratis på nettet Det er en helt annen sak... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, men på noen telefoner kan du trykke på linken i meldingen, tror det bare gjelder nokia Prøv å gjør det i P900'n din, det skal gå, det går i hvert fall på P800. Motorola T720 har også en sånn funksjon... Og g7100... what? Hæ? åssen? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, men på noen telefoner kan du trykke på linken i meldingen, tror det bare gjelder nokia Prøv å gjør det i P900'n din, det skal gå, det går i hvert fall på P800. Motorola T720 har også en sånn funksjon... Og g7100... what? Hæ? åssen? Hei Hvis det er en konfigurasjonsmelding du har fått så må du lagre den og deretter gå inn på der hvor den blir lagret og innstalere derfra.Har du en meny som heter tjenester,så kan du hente den derfra,jeg har en n 6600. Nå vet jeg ikke hva slags mob du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå