SUPERJANNE Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 handler ikke en MOBILCHAT om mobiler , så vet ikke jeg hva? synes jeg fortjener en forklaring... tror dere jeg skulle "rappe" medlemmene deres? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er kanskje ikke lov å reklamere for noe generelt? Tror denne tråden blir stengt og, dette skal du ta opp med en moderator. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 reklame er når man skal selge noe, jeg skal IKKE selge noe. synes det var utrolig tåpelig / smålig å stenge... er jo bare en msn-chat, GRATIS! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sånt tar man opp på PM med den moderatoren som stengte emnet! Er ikke noe vits i å starte en ny tråd om det helt public... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) og det var et spørsmål til moderator... derfor jeg la den inn under "ris & ros" åja, det er det man gjør.. sender en PM til moderator jeg da. takk for tipset. Endret 3. februar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå