Gå til innhold

Problemer med ASUS A7V-E hovedkort

fuzzboy

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem med å få tilgang til å lese og brenne cd'er med en PLEXTOR 161040 IDE brenner. Brenneren har vært testet og funnet i orden. Selv om enhetsbehandlingen viser at cd-brenneren fungerer skikkelig vil den ikke lese cd'er i filbehandleren. Prøver også å innstallere 4in1 driverne til VIA og når INF driverne skal installeres henger hele maskina seg. Bruker Win Me. Dette har fungert før, men nå har det plutselig klikka helt etter at jeg har hatt linux og win 2000 på maskina. Gikk nylig tilbake til win ME, men problemet startet med win2000.

Er det noen der ute som har en anelse om hva dette problemet kan skyldes??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

fuzzboy skrev (2002-03-14 19:48):

Jeg har et stort problem med å få tilgang til å lese og brenne cd'er med en PLEXTOR 161040 IDE brenner. Brenneren har vært testet og funnet i orden. Selv om enhetsbehandlingen viser at cd-brenneren fungerer skikkelig vil den ikke lese cd'er i filbehandleren. Prøver også å innstallere 4in1 driverne til VIA og når INF driverne skal installeres henger hele maskina seg. Bruker Win Me. Dette har fungert før, men nå har det plutselig klikka helt etter at jeg har hatt linux og win 2000 på maskina. Gikk nylig tilbake til win ME, men problemet startet med win2000.

Er det noen der ute som har en anelse om hva dette problemet kan skyldes??

Oppdatert siste firmware til brenneren?

Plextors Hjemmeside

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...