OpusNR1 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Er du en av de normale her i verden som mener at danseband-medlemmer burde fanges og tortureres? Liker du ikke de kliss like dressene de har på seg noe særlig? Da vil du gråte når du ser disse bildene! eller flire så mye at du detter av stolen! ARG! my eyes, my beautiful eyes! samtidig som jeg ruller rundt på gulvet i latter! http://www.nyheter.nu/kultur/ Legg merke til /kultur/ !? siden når ble dette kultur?! og navnene?! Jeg har bare en ting å si... L O L ! Endret 19. oktober 2005 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 kultur er vel egentlig alt som ikke naturen har lagd, men disse folka er jo spena gærne. ikke rart de driver med danseband. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 nr 5 Gert Jonny er jo bare helt rå! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 regner med at de dro jenter i fleng på lokalet på 70 tallet diise gutta. Hm, kanskje de har noen avleggere her på forumet Du ler av faren din Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Cool Candys er en gjeng kjekke mannfolk, de er noen candyer hver og en av dem (jadda..) De drar nokk plenty med damer ned i lyngen ja... nei... For et navn! cool CANDYS, er det noe de "tingene" der ikke er så er det candy Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 merk bandnavnet, kommunister hele gjengen, han ene ligner litt på lenin Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Nå forstår jeg virkelig hvor Frode Øverli få ideene sine fra! De ser jo prikk like ut som de monstrene han tegner når han gjør narr av danseband! Jeg begynner å le med en gang når jeg tenker på likheten Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Lol Danseband folkene er noen reale kjekkaser Ja og hva er det med at på en !lørdags! kveld er det danseband tull på nrk2 eller tvnorge ? Helt sykt... er flau over at det er dansegalla i samme by som meg Tromsø btw Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fy f*** så jævli...gikk inn på den linken til http://www.omodern.com/ som ligger på samme siden, dette er sikkert sengetøyet til GERT JONNYS Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 det der er jo det ultimate 14tis settet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå