Gå til innhold

Upload programm


shamanix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, han må jo ha et eller annet program som kan motta det du sender, så han må ha en eller annen form for server installert.

 

Den enkleste formen for filservere er vel en FTP-server. De er ikke vanskelige å sette opp. Ta en titt på Tucows, de har kanskje noe gratis programvare som kan hjelpe deg. :)

Jeg holder meg til "betal"vare, hvis du skjønner...

Lenke til kommentar

*kremt* vil bare advare mot potensielle svar her. Piratvirksomhet er IKKE lovlig.

 

Så shamanix: du sier tilnærmet rett ut at du ønsker å laste ned programmer med prislapp på uten å måtte betale. Synes du bør respektere at det faktisk er noen som utvikler programmene, og de kan ikke leve av at slike som deg laster dem ned ulovlig (altså ikke betaler for seg). Hvis noen brukere ikke vil gi deg navn på programmer med prislapp på i frykt for at du vil laste den ned ulovlig (sannsynligheten er stor for det ser det ut som...), så synes jeg at du skal respektere!

 

Now: carry on!

 

Edit: Leif von Skrivefeil

Endret av ernie85
Lenke til kommentar
*kremt* vil bare advare mot potensielle svar her. Piratvirksomhet er IKKE lovlig.

 

Så shamanix: du sier tilnærmet rett ut at du ønsker å laste ned programmer med prislapp på uten å måtte betale. Synes du bør respektere at det faktisk er noen som utvikler programmene, og de kan ikke leve av at slike som deg laster dem ned ulovlig (altså ikke betaler for seg). Hvis noen brukere ikke vil gi deg navn på programmer med prislapp på i frykt for at du vil laste den ned ulovlig (sannsynligheten er stor for det ser det ut som...), så synes jeg at du skal respektere!

 

Now: carry on!

 

Edit: Leif von Skrivefeil

Jeg bare spurte... hvem sier at jeg ikke respekterer det?

Lenke til kommentar
*kremt* vil bare advare mot potensielle svar her. Piratvirksomhet er IKKE lovlig.

 

Så shamanix: du sier tilnærmet rett ut at du ønsker å laste ned programmer med prislapp på uten å måtte betale. Synes du bør respektere at det faktisk er noen som utvikler programmene, og de kan ikke leve av at slike som deg laster dem ned ulovlig (altså ikke betaler for seg). Hvis noen brukere ikke vil gi deg navn på programmer med prislapp på i frykt for at du vil laste den ned ulovlig (sannsynligheten er stor for det ser det ut som...), så synes jeg at du skal respektere!

 

Now: carry on!

 

Edit: Leif von Skrivefeil

Jeg bare spurte... hvem sier at jeg ikke respekterer det?

Les din egne svar en gang til. Du sier jo at du ikke betaler for programvare som koster penger. Vil du kalle det respekt for de som utvikler programvaren?

Lenke til kommentar
*kremt* vil bare advare mot potensielle svar her. Piratvirksomhet er IKKE lovlig.

 

Så shamanix: du sier tilnærmet rett ut at du ønsker å laste ned programmer med prislapp på uten å måtte betale. Synes du bør respektere at det faktisk er noen som utvikler programmene, og de kan ikke leve av at slike som deg laster dem ned ulovlig (altså ikke betaler for seg). Hvis noen brukere ikke vil gi deg navn på programmer med prislapp på i frykt for at du vil laste den ned ulovlig (sannsynligheten er stor for det ser det ut som...), så synes jeg at du skal respektere!

 

Now: carry on!

 

Edit: Leif von Skrivefeil

Jeg bare spurte... hvem sier at jeg ikke respekterer det?

Du trenger ikkje et FTP-prog. som koster noe! Virker ikkje som du er en

som har brukt FTP mye , og da trengs ikkje et avansert program!!

Gå inn her : www.cnet.com eller www.tucows.com og last

ned noe gratis...

 

Det er ikkje dette du bruker til å dele maskinen din uansett!

Win XP har egen funksjon for FTP-deling, samme har OS X / OS 9 --

MEn sett deg inn i sikkerhet først, FTP-funksjonen i XP har veldig dårlig

sikkerhet.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt FTP mye. Men jeg tenkte kanskje det fanted et prog så kameraten min slapp å sette opp en ftp server(han greier ikke sånt). Det jeg bruker er FlashFXP og BulletProof FTP.

Kan du ikke du sette opp en server da så kan han gå inn på din server? :)

Grunnen til at jeg skal uploade er fordi det er jeg som vet hva som skal sendes, ikke han. Det er f.eks en del progs, bilder, musikk osv, han må ha. Det er lettere enn å si alt han skal laste ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...