^Petter Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Synes at Lian Li kabinettet er fine jeg!! Kanskje ikke verdens best til å modde i men di funker fint til modding og holder drit lenge. Bra kvalitet +++ Har et her som jeg har modda med Plexi, neon, etch osv!! Rox totatl faktisk!! Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg har hatt både Aopen og Chieftec. Nå har jeg Chieftec DA01-RD, en spesial versjon av DA01-WD. Lakket i rødt, med gul katode inni. Det er rebutant PSU(snart) og et 120mm hull på toppen. Den er også modda i front, med gultlysende Casebadge. Det er lagd et større luft innsug i underkant, og det er skjært ut til en 92mm istedet for 80mm i front med innelagt filter. Jeg har lagt en innebygd 10/100 mbit hub, og brytere, termometer, og en Baybus som kontrollerer 7 kabinettvifter. Prikken over i'en er et plexiglass som er montert inn i siden. Det er mitt modd som jeg holder på med. Har kjøpt inn komponenter, begynte å arbeide i helgen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jepp, Aopen H600A er et av de beste jeg har kjøpt. God plass til alt mulig.... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: simiden skrev (2002-03-18 16:26):Jeg har hatt både Aopen og Chieftec.Nå har jeg Chieftec DA01-RD, en spesial versjon av DA01-WD. Lakket i rødt, med gul katode inni. Det er rebutant PSU(snart) og et 120mm hull på toppen. Den er også modda i front, med gultlysende Casebadge. Det er lagd et større luft innsug i underkant, og det er skjært ut til en 92mm istedet for 80mm i front med innelagt filter. Jeg har lagt en innebygd 10/100 mbit hub, og brytere, termometer, og en Baybus som kontrollerer 7 kabinettvifter. Prikken over i'en er et plexiglass som er montert inn i siden. WOW! Det ser ut til at jeg hadde undervurdert Chieftec kabinettene litt. Men hva er så spesielt med det kabinettet du har da? Hvor fikk du tak i det? Quote: ...Det er rebutant PSU(snart)... Du mener redundant? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Lian Li kabinettene og I&S Servertower Sort :wink: Lenke til kommentar
Klienten Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Personlig liker jeg best å modde Koolance kabinetter. Billig å åf kjøpt og går det feil så kjøper du bare nytt. :smile: Skal legge ut bilder på i.nett enkter jeg når jeg blir ferdig, planen er vel å sette inn Kald Katode og bytte ut noen vifter. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 det beste karbinetter må vere aashima sine, har 3 karbinet ifrå dei :smile: billige Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg gir snart opp... her sitter jeg med et fint Aopen HX08 kabinett, og ingen vil ha det... Dere sier jo at det er topp for modding osv... Her er annonsen på bruktmarkedet Kom an.. prisen er nede i 500 (+frakt) Det er da vel ikke så galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå