fashion Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det noen som vet om det går an å skrive ut dokumenter, kontakter og lignende med Nokia 6600 via IR. Har en skriver med IR på jobben. I såfall med hvilket program?? Lenke til kommentar
fashion Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 well... jeg har p800, og med bilder eller tekster velger jeg bare "send som" og velger "ir" og peker mot irmottakeren på printeren.... funker max det iallefalll... det er max Lenke til kommentar
fashion Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Med min n6600, har jeg mulighet for å SENDE via IR , men ikke mulighet for SKRIVE UT via IR. husker jeg hadde den funksjonen på nokia 8210. Det funker ikke på skriveren min å skrive ut. Når jeg velger SENDE via IR, derimot gikk det med den gamle 8210 da jeg valgte SKRIVE UT via IR. Noen som vet om noen programmer til Symbian som kan skrive ut via IR?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det følger jo med et program til 6600 når du kjøper den, et HP utskrivnings program tror jeg Kanskje det virker på andre printere og Lenke til kommentar
fashion Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 men er den ikke kun for bluetooth? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 er for ir, sjekk nokia sine sider står litt der Lenke til kommentar
fashion Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er fortsatt ute etter et program som kan skrive ut dokumenter via IR eller bluetooth. Har testet et som heter PrintBoy, men den skriver bare ut samtale logg. Det står på sidene deres at den skal kunne skrive ut office dokumenter gjennom Quickoffice men jeg finner ikke utskriftsknappen i Quickoffice. printboy http://www.bachmannsoftware.com/pbseries60.htm quickoffice http://65.165.15.174/series60/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå