int20h Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Vil øke prisen på brikkesett Rykter sier at SiS ønsker å heve prisene på sine brikkesett. Selskapet ser ut til å få støtte fra VIA, som har samme planer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ugh... ser jo dårlig ut dette.... jaja, vi setter vår lit til Nividia og ATi ...blir spenndene og følge med på ATi frem over får ikke håpe at alle følger etter SIS og VIA da.... Endret 3. februar 2004 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Som om det har noe å si... Har ikke helt troen på SiS som chipset-produsent. Skal det være P4, skal Intel (vet ikke åssen ATI gjør det) lage chipset. Skal det være AMD, blir det nForce. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 fint hvis faktisk via nå begynner og satse på kvalitet som de sier, tidligere produkter fra dem er jo ikke akkurat så mye å skryte av. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sis sine brikesete er ikke de med best ytelse eler rået overklokingsegenskaper, men det er stabile brikeset. Via kan ike lage stabile brikkeset. Altid noe tul med via og det er vel en med god grun at MS ikke har WHQL alle via produkter. Men lov å håpe på det bedre, men det skal mye til før jeg komer til å kjøpe et hovedkort med via brikesett. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har SiS brikkesett på laptopen min, og det er hands down det verste skrotet jeg noensinne har vært borte i! Kommer ALDRI til å kjøpe SiS igjen! Ikke minst pga deres enorme respons på mine henvendelser angående de problemene jeg har hatt med det. Dvs ingen i det hele tatt. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Min laptop er også basert på et SiS-brikkesett. Kan ikke si jeg er helt fornøyd. Ytelsen er ikke helt på topp. Og når de i tillegg øker prisen... Blir ikke noe mer SiS på meg, nei. Endret 3. februar 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvis man ikke skal ha hovedkort med Intel brikkesett kan man jo like gjerne kjøpe AMD. Alle andre brikkesett til Intel har alltid vært annenrangs, og det kommer de sikkert til å forbli i framtiden også. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Men en viktig ting man må tenke på er OEM markedet. OEM markeder "driter" i ytelse. De skal selge billige PC-er som fungerer og da er f. eks. SIS sine brikkesett mitt i blinken. For de litt mer viderekommene som bygger PC-ene selv og som legger litt mer penger i det så velger man da intel istendenfor sis eller Nvidia istendenfor Via. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Lenge siden sist jeg hørte om noen som bygget laptopen sin selv... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Lenge siden sist jeg hørte om noen som bygget laptopen sin selv... Sis lager også brikkesett til desktop PC-er også. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er klar over det. Jeg ville bare være vanskelig. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå