Karibi-Kåre Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei Jeg fikk min Aerogate II i dag, og til den fortvilelse at den ikke passa helt bra i Chieftecet mitt, siden man må ha slike "side-greier" på. Noen som vet hvordan man får de til å passe? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 skru ? tror det fugerer uten også.. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Er ingen plasser å skru, det er snakk om Chieftec Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Hmm, du har jo mulighet for å skru fast de fremste delene av de feste klipsene til chieftech, kanskje om du da setter aerogaten over en cdrom, så kanskje det holder, har selv chieftech, får aerogate om noen få dager, så får vi se hva jeg får til om du ikke kommer frem til noen løsning edit: skriveleif Endret 3. februar 2004 av MaJuice Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Altså om jeg har forstått deg riktig, så får du ikke til å skru på de "stengene" på aerogaten? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvorfor går det ikke? Går det ikke an å feste den som enhver annen 5,25" enhet? Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 vel, aerogaten har kun ett sett med fester på hver side, ikke 2 som de fleste andre har, og når chieftech kabinetter ikke kan bruke noe annet i de brønnene så blir det litt vanskelig Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 De var ganske bøyelig, men jeg tror den sitter skikkelig nå. Takk Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 NP det må jo prøve og hjelpe chieftech eiere Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Men den sitter fortsatt løst Endret 5. februar 2004 av Karibi-Kåre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå