LEFZE^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hei jeg skulle visst hvor man får kjøpt sånn lydkabler som går fra tv-fronten(3,5mm) til f.eks stereoanlegg, noen som vet? takker på forhånd Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 clasern er vel det billigste stedet, kanskje biltema har slikt også? Er vel minijack til 2X rca som du skal ha uten at jeg er sikker på begrepene Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ja det var nok noe slikt ja, så du tror de har d på clas ohlson? *sjekker takk for raskt svar:) Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Finst "overalt": Elkjøp, Clas Ohlson (s. 22 i katalogen), etc. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er langt fra sikker, men er det ikke oftest innganger som er i front? Kanskje bortsett fra utgang for hodetelefoner, men det er vel ikke den beste utgangen å koble til stereoanlegget uansett. Lenke til kommentar
tredex Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hei jeg skulle visst hvor man får kjøpt sånn lydkabler som går fra tv-fronten(3,5mm) til f.eks stereoanlegg, noen som vet? takker på forhånd det er bare å kjøpe på kjellkjøp. egentlig ikke no problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) tror ikke du får så bra lyd fra hodetelefon utgangen, gå på hificenteret og spør etter en kabel som ripper lyd fra scart kontakten på tv`n, kan hende de har slike på clasern og har ikke sjekket. Edit: fant det, varenummer: 32-7846 Endret 4. februar 2004 av ChalStye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå