Peacock Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 lurer på om det er noen som har erfaringer med akkurat dette kabinettet og om det er plass til vannkjøling i det. det er jo et fulltower så det skulle vel egentlig være det.... fint om noen kunne legge inn et reply el 2 Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 masse plass.. kan stappe så mye vannkjøling du vil inn der Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 lurer på om det er noen som vet om det er plass til en airplex evo 360 raddis i kabinettet? over psu hylla altså i taket bak i kabinettet Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har PC71, som jeg mener er akkurat likt, bare uten vindu og jeg kan si at det er det beste kabinettet jeg har hatt. Alt er bra og gjennomført, bare er lite minus for ikke-uttrekkbar hovedkortskuff. Sjekk linken i signaturen min hvis du vil se det, med vannkjøling montert.. side 3-> Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva? er det ikke uttrekkbart HKskuff?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå