sparks Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har fått mp3 spiller. iRiver iGP100 og der følger det med amerikansk stikkkontakt (110v) tror jeg.. Hvor får jeg kjøpt omformer? Er det dyrt? Lenke til kommentar
tjilstad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 sjekk på transformatoren om den kan ta 220-240 volt, mange kan dette, isåfall er det bare å dra på elkjøp for å kjøpe en enkel overgang Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Den støtter 110v-240v.. Mye koster dette? Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Da er det jo ikke noe problem da stikk den inni! Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du trenger det ikke... den støtter jo 230 volt... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Får jo ikke denne greia inn i min stikkontakt da.. Må ha en sånn overgang.. Elkjøp er langt herfra. Har bensinstasjon, europris i nærheten. Og Clas Ohlson. Lenke til kommentar
tjilstad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den støtter 110v-240v.. Mye koster dette? de har reise pakker som ligger mellom 50-100 kr. har diverse overganger, har selv kjøpt digitalkamera i statene. så det ikke noe problemer i vente Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Den støtter 110v-240v.. Mye koster dette? de har reise pakker som ligger mellom 50-100 kr. har diverse overganger, har selv kjøpt digitalkamera i statene. så det ikke noe problemer i vente Flott.. Men hvor? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ok, fått litt info av naboen. Denne kontakten har innebygget omformer. Alt jeg trenger er den fysiske greia som skal føre strømmen fra kontakten til den norske standarden uten å gjøre det ulovlig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Har nå fått tak i en Voltage Convertor. Men det er jo innebygget omformer i laderen. Vil det kunne ødelegge noe? trenger svar fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå