Gilbert Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Animerte gif-bilder som folk laster opp i galleri, ønsker å ikke vise animasjonen, kun første bilde. Hvordan? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Animerte gif-bilder som folk laster opp i galleri, ønsker å ikke vise animasjonen, kun første bilde. Hvordan? Det er nok ikke mulig. En .gif-fil blir dekodet av browseren, så det er ingen muligheter for å gjøre noe med det server-side. Med mindre du ønsker å gjøre det manuelt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hehe, Operaen min lar vær å vise resten på en del sider.... bare første 'frame' av fila.... I IE hender det at de funker som animerte gif filer Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hehe, Operaen min lar vær å vise resten på en del sider.... bare første 'frame' av fila.... I IE hender det at de funker som animerte gif filer Ja, Opera har en tendens til å vise gif-animasjoner enten litt tregt, eller bare første frame... Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hos meg var gif-animasjoner av som deafult i opera, men etter at jeg slo det på (innstillinger -> multimedia) så funker det helt fint... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 har zonealarm og norton antivirus,en av de programmene stopper ihvertfall .gif filer på nettet ,som er veldig bra Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hos meg var gif-animasjoner av som deafult i opera, men etter at jeg slo det på (innstillinger -> multimedia) så funker det helt fint... Mine var på som standard, men jeg stoler ikke helt på det... Det med lyder når man gjør ting i Opera funker ikke (hverken når det er på eller av) med ett unntak: Når jeg har skrudd det av, kommer det en lyd når jeg lukker intillinger-vinduet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå