darkhead Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg kjøpte meg akuratt T5400 for og få lit bedre lyd på romet, men bare front høytalerne og suben vil gi ifra seg lydd! De andre høytalerne gir ifra seg den klarakteristiske "dataknitre lyden" så de er kobla til....Har dobeltskjekka allt og stilt in på lydkortett (forøvrigg integrert i hovedkortet, flere ganger det står på 5.1 soround der nå. Kablene er kobla i med riktig farge, og driverne til kortett er i orden!! Jeg skjønner ikke hva som kan være feil.... KAn noen plis hjelpe meg!!!! Jeg er møkalei at det ikke funker!!! Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det du kan gjøre er å bytte om på signalkabelene, er det bakhøyttalerne som ikke funker plugger du denne kabelen på lydkortplassen til en som funker. Kommer det nå lyd er det enten feil innstillinger eller defekt signalutgang på lydkortet. Om det fortsatt ikke kommer lyd kan det være forsterkeren som er defekt. Lenke til kommentar
darkhead Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Når jeg bytter om kablene gir det lyd i alle de forskjelige høytalerene på tur, når jeg setter de inn i front porten....bette gjelder da også rear... Hvar det sån du mente?? Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jepp, var slik jeg mente. Har du prøvd å spille spill/vise film som har lyd i surround? Stereosignal (mp3, fleste spill etc) vil kun gi lyd i front og på sub'en. Prøv å se DVD eller noe med 5.1 lyd aktivert. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 bakhøytalerene skal nødvendigvis ikke inn i den inngangen som har tilsvarende farge, f.eks på mitt hovekort skal bakhøytalerens svarte kabel inn i en blå port på hovedkortet. Sjekk manualen din. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 se etter noe enviroment options i lydkort driveren din, jeg måtte velge en av de for å få surround Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå