oyvjak Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bra arbeid. Men jeg ville faktisk brukt netting eller gitter bak, istedenfor vindu. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Beklager dobbelposten Endret 24. desember 2004 av ivellios Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jævli bra jobba med dremelen. sinnsykt bra resultat. stå på Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) rød sot film funker som bare ******!!! ..men finnes det? I utgangspunktet er det jo umulig med rød soting, da soting jo er resultat av en forbrenningsprosess og det er sjelden rødt. Dette er jo pirkete, men jeg har jo heller ikke sett at noen har kjørt rundt med rød folie på bilvinduene. Effekten av dett, om det hadde eksistert, ville jo kanskje ha vært mistolking av traffikksignaler ol, og derfor vært forbudt. Å bruke røde sotete film på bil er ikke forbudt, det som er forbudt er å sote frontvinduet og vinduene på fører og passasjer side. Det er kun lov med soting av vinduer fra passasjer sider og bakover, dette fordi at man SKAL ha full oversikt, og ikke gå glipp av noe. Ser at det er noen som ikke vet om dette (driter i det) og soter alt. Ellers jævlig bra skjært ut. Min bror har samme kabinett, i "lilla" (blå) farge. Husker han slet lenge (jeg hjalp til) å skjøre ut ett rundt hull for 120 mm vifte i døre. Fikk det aldri helt rundt, men fant heldigvis ett vifte deksel som dekket over de verste ujevnhetene. Eller så var han såpass lat at han fikk noen til å skjære ut Manchester United og en liten djevelfiguer med en avansert skjære maskin. Bra skjært ut selv om motivet er idiotisk. Det beste med det hele er at han skulle lyse det opp rødt, men det finnes ingen røde lys, kun rosa (de selges som røde), og det hele ble litt vel femi (akuratt som Beckham). Endret 25. desember 2004 av AndersT2 Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er også et Uv-lys inne, men det vil vises mer etter jeg har setter inn vannkjøling med blått "UV-vann" Etter mine erfaringer skal(burde) man bare ha uv lys om man skal få en fet uv efekt. Et uv lys er også lite, så det vil ikke virke i heletatt sammens med de blå katodene. Du vil bare få en liten efekt rett ved siden av katoden. Men uansett, dette likte jeg! FET drage du lagde der!! ^STÅ PÅ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 WOW! *banner for seg sjøl fordi eg ve ha d* naijs! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 minna meg noe veldig om moden ei på forumet her gjore for en tid tilbake. meget pent arbeid btw! noe slikt tror jeg ikke jeg kommer til å prøve meg på med det første! Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Kan fortelle enden av visa: Jeg måtte ha meg nytt kab pga at jeg trengte større plass til vannkjølingen. Derfor så rappa bruttern døra mi. Så nå sitter jeg med et vanlig maxi chieftec kab uten noen motiv. Ettersom døra er laget av jern og ikke alu som den andre så gidder jeg ikke å lage noen motiver på dette kabinetet. Jaja, slik går det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå