MADsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 jeg så en gammel bmw som var knall rød med rød sotede vinduer en gang...(altfor harry) men eg tror røde led som øyne kunne blitt uber rått..! stå på.. jeg fikk det ikke så bra til med dremelen min..(les demel kopi) Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Da er jeg ferdig så langt. Disse skal slipes ned pga at det er vanskelig å ha igjen sidedøra... Det eneste som jeg mangler nå er blå katode... Lenke til kommentar
ALI Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjempe fint Du er et naturtalent med dremel ja. Men kanskje du kunne ha filt kantene litt bedre. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Kjempe fint Du er et naturtalent med dremel ja. Men kanskje du kunne ha filt kantene litt bedre. det var litt for vanskelig å komme helt ut til kantene. Så det ble som det ble. Men jeg er fornøyd med figuren. Bruttern skal lage en han og. Det blir morsomt å se resultatet. Han har den samme kassen som meg, men han har tenkt å ha den på den andre siden ettersom han har vindu på den siden jeg har figuren på.... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Hvor får man tak i sånne dragebilder ? Veldig bra forresten ! Endret 11. februar 2004 av Seian Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hill deg! O dremelkonge. Shjit pen drage! Kommer det led i dragens øye? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hill deg! O dremelkonge. Shjit pen drage! Kommer det led i dragens øye? har ikke de store planene til å ha leds til øyne enda.. tiden får se... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hvor får man tak i sånne dragebilder ? Veldig bra forresten ! søk på google: dragon + decals da finner man en del sider... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Da har jeg fått blått lys! Det er også et Uv-lys inne, men det vil vises mer etter jeg har setter inn vannkjøling med blått "UV-vann" Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Sykt fett... BRA jobba Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 det der var jo pent.. kanskje du en gang i fremtiden kan fikse et matt gult lys i øyet.. det hadde nokk blitt pent.. som resten allerede er.. hvordan greide du å feste de bitene som ikke er i kontakt med resten?? (håper du sjønte hva jeg mente.. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 hvordan greide du å feste de bitene som ikke er i kontakt med resten?? (håper du sjønte hva jeg mente.. Veldig enkelt... bruke superlim mattet plexiglasset ved bruk av våtslipping. Det ble bedre enn matt klarlakken... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 men hva synes du om idè'en med matt gul led i øyet da? fikk idè'en fra et wallpaper på themeXP.. tror det heter dragonstyle det themet som wallpaperet følger med... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 det kunne ha vært tøft det, men er litt usikker om hvordan det skal gjennomføres... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 men hva synes du om idè'en med matt gul led i øyet da? Jeg ville ikke gjort det.. jeg syntes det hadde virket litt jalla... syntes det er rått nå jeg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hmm... kanskje det.. men hvis han hadde sotet dragen mørkere, så hadde det passet fint med gul led.. det beste er vel å holde en gul led foran først, og så å se hvordan det ser ut... Lenke til kommentar
expoke Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 sinnsytk pent resutat.. det er lenge siden det har vert aktivite her ser jeg men jeg poster alikevell!! du ser jo ut til og ha litt skills så hvorfor ikke lage din egen vannkjøling ? Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 det blei jo drit fett da vurderer en liten lignene på andre siden av vinduet. stå på Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 sinnsytk pent resutat.. det er lenge siden det har vert aktivite her ser jeg men jeg poster alikevell!! du ser jo ut til og ha litt skills så hvorfor ikke lage din egen vannkjøling ? dra frem en 10mnd gammel thread du.. hehe.. grunnen til at han ikke lager vannavkjøling selv, er at det koster 499 for et komplett sett! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 nice work. Har du slipet kantene osv. Det siste bilde ble jo supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå