klikko Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 drit kult! har tenkt å ta på et sånnt klistremerke , men kanskje jeg skal gjøre som deg? ble jo så fint stå på! Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Takker for all ros. Nå har jeg tatt den første lakkerings laget på sidedøra. Har også lakkert de to dvd romene mine. Det var faktisk ikke så vanskelig å drive med dremel. Som sagt har jeg aldri prøvdt dette før, men jeg er _veldig_ fornøyd med resultatet. Endret 6. februar 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 hva med mørk rød plexi? foresten, hvordan klarte du å sjære så utrolig bra på første forsøk med dremelen? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 hva med mørk rød plexi?foresten, hvordan klarte du å sjære så utrolig bra på første forsøk med dremelen? hehe... si det.. når en tenker på at jeg fikk kun 4 i sløyd så har jeg egentlig ikke no' peil på hvorfor det gikk så greit. Tok det rolig da... jeg brukte vel rundt omkring 6-8 timer på å skjøre ut.... hmm mørkerød ja... tenker på noe i de baner... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Har prøvdt meg på å farge siden... brukte paint shop pro... bare for å få en viss ide... kanskje jeg skal bare ta med hele døre til glassmesteren for å se først... Lenke til kommentar
icer Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva med sota plexi, og noen passende katoder bak? Vert litt kewlt å satt inn røde leds i øynene da... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hva med sota plexi, og noen passende katoder bak? Vert litt kewlt å satt inn røde leds i øynene da... Kan stemme på det forslaget ja Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ser bra ut, *Yngve sitter og lurer på om han er den eneste som ikke greier å kutte ut avanserte mønster* Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) *stille seg ved siden av Yngve* Endret 4. februar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Takker for all ros. Nesten for mye det her. Kommer snart å kjøpe meg rød, mørke rød plexi glass etterhvert. For de som synes der er vanskelig så bare ta dere god tid til å skjære. Det er det som er trikset fant jeg ut. Kommer flere bilder når plexi glasset er på plass Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Nå har jeg vært innom alle glassmester butikkene i byen her, men ingen hadde rødt plexi glass. Ikke inne iallefall. Det var en som sa at han kanskje kunne skaffe plexi glass til meg. Men for å være på den sikre siden. Er deet noen her som vet av noen nettsteder som selger rødt plexi glass. Helst norske. Eller noen andre butikker som sender i landet? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Nå har jeg lakkert alle dvd-rommene og floppydisk. Har også satt på sidedøra, bare for å se hvordan den ble på maskina. Venter på plexiglasset. Etter jeg får plexiglasset så er jeg ferdig for denne gangen. Helt til jeg får tak i vannkjølingsanlegget fra microplex. Mist Tsunami... Lenke til kommentar
103 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvordan har du laget det bildet av avataren din på den andre sidedøren din? Alt ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Hvordan har du laget det bildet av avataren din på den andre sidedøren din?Alt ser veldig bra ut! Tok den med på Industrikopi (de printer for bedrifter osv osv) og spurte om de kunne printe den ut på et stort "klistermerke" det kunne de.... kostet 250.- Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 det var bra drage du hade skjært ut man! kan tenke meg det tok ganske lag tid ... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 det var bra drage du hade skjært ut man! kan tenke meg det tok ganske lag tid ... ikke så lang tid... 8 timer... Noen som har andre tips til modding? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Nå trenger jeg virkelig hjelp. Fikk telefon fra glassmesteren idag og han fikk _ikke_ tak i rødt plexi glass. Er det noen som vet hvor en kan skaffe tak i rødt plexi glass? Noen glassmestere som sender landet rundt for en billig penge? Trenger 60 x 60 cm, 2-3 mm rødt plexi glass. Hvis det viser seg at jeg ikke får tak i det plexi glasset, er det da noen som har forslag til andre løsninger?? Lenke til kommentar
muv Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Vet ikke jeg, men er det ikke mulig å få skaffa en eller annen rød film å feste på innsiden? bare en tanke... Hvis det går lurer jeg på å gjøre det på mitt prosjekt. Har nettop vert å kjøpt plexi Endret 6. februar 2004 av muv Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sjekk med bilrekvistiaforetninger om du kan få tak i en rød sotnings-film til bilvinduer. Det funker som f på baksiden av vanlig blank plexi. Ellers tror jeg helt blank svart plaxi hadde blitt helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå