Gå til innhold

Prosjekt: Drage på sidedøra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for all ros.

Nå har jeg tatt den første lakkerings laget på sidedøra.

DSCN0655-lite.JPG

Har også lakkert de to dvd romene mine.

DSCN0656-lite.JPG

DSCN0657-lite.JPG

 

Det var faktisk ikke så vanskelig å drive med dremel. Som sagt har jeg aldri prøvdt dette før, men jeg er _veldig_ fornøyd med resultatet.

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
hva med mørk rød plexi?

foresten, hvordan klarte du å sjære så utrolig bra på første forsøk med dremelen?

hehe... si det.. når en tenker på at jeg fikk kun 4 i sløyd så har jeg egentlig ikke no' peil på hvorfor det gikk så greit. Tok det rolig da... jeg brukte vel rundt omkring 6-8 timer på å skjøre ut....

hmm mørkerød ja... tenker på noe i de baner...

Lenke til kommentar

Takker for all ros. :blush: Nesten for mye det her. Kommer snart å kjøpe meg rød, mørke rød plexi glass etterhvert. For de som synes der er vanskelig så bare ta dere god tid til å skjære. Det er det som er trikset fant jeg ut. Kommer flere bilder når plexi glasset er på plass

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært innom alle glassmester butikkene i byen her, men ingen hadde rødt plexi glass. Ikke inne iallefall. Det var en som sa at han kanskje kunne skaffe plexi glass til meg. Men for å være på den sikre siden. Er deet noen her som vet av noen nettsteder som selger rødt plexi glass. Helst norske. Eller noen andre butikker som sender i landet?

Lenke til kommentar

Nå har jeg lakkert alle dvd-rommene og floppydisk. Har også satt på sidedøra, bare for å se hvordan den ble på maskina. Venter på plexiglasset.

DSCN0658-lite.JPG

DSCN0659-lite.JPG

DSCN0660-lite.JPG

DSCN0661-lite.JPG

 

Etter jeg får plexiglasset så er jeg ferdig for denne gangen. Helt til jeg får tak i vannkjølingsanlegget fra microplex. Mist Tsunami...

Lenke til kommentar

Nå trenger jeg virkelig hjelp. Fikk telefon fra glassmesteren idag og han fikk _ikke_ tak i rødt plexi glass. Er det noen som vet hvor en kan skaffe tak i rødt plexi glass? Noen glassmestere som sender landet rundt for en billig penge? Trenger 60 x 60 cm, 2-3 mm rødt plexi glass. Hvis det viser seg at jeg ikke får tak i det plexi glasset, er det da noen som har forslag til andre løsninger??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...