bjaa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hallo Hva syns dere om Jokke? Jeg mener selvfølgelig Jokke og Valentinerne Jeg syns det er ganske bra, noe av det beste innen Norsk musikk. Hva syns dere om Kongen av Norsk Rock? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jokke var sjefen! RIP Var på konsert med Valentouretts nå før jul, og kan skrive under på at det var en utrolig flott opplevelse Dessverre var jeg for ung til å få med meg noen konserter mens Jokke fremdeles var i live, men valentouretts var en fin erstatning Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jokke og Ingenting var konge når vi skulle på fest før. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har vært på mange jokke konserter, mest geniale rockeren i norsk historie. Helt klart kongen av norsk rock Lenke til kommentar
kenny Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jokke er en legende, desidert vorspeil musikk nr. 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå