Doktor Progg Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som har erfaring med disse platene? Er de noe bra? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som har erfaring med disse platene? Er de noe bra? Helt kurante. Ikke spesielt dårlige, ikke spesielt gode. Hvis innholdet på cdplatene er viktig å ta vare på, så bør du kjøpe gode plater; Verbatim. Jeg har selv brukt en del MMore, og har ikke opplevd feilbrenninger el. Men jeg merker at de tåler mindre enn Verbatimplater. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Akkurat. Nei, jeg har alltid kjøpt billige plater og har ikke hatt noe problem med det, så da går jeg for MMore. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) kjøpte en spindel med 50 av komplett en gang og platene ville bare brenne på 30 i min 40x brenner Edit: MMore plater Endret 3. februar 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 det eg har opplevd er at verbatim platene er dårligere på filmer enn MMore. Her er må eg sei at MMore er en klart vinner på det området. Men eg har aldri hatt en feilbrenning på noen av platene. Eneste platene som har gitt meg trøbbel er Smart-buy, styr unna disse! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Helt ok, produsert av Moser Baer i India som også produserer verbatim sine CD-R plater. (men dog med annen formel - AZO). Skal du ha det beste: Gå for Plextor CD-R (f.eks ps-data og multicom), disse er produsert av Taiyo Yuden i Japan. Er som Ferrari å regne innenfor CD-R plater. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har brent over 400+ Mmore-plater uten feil..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå