johna Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hm,, har tenkt bestille adsl fra Kvalito, de er rimelige og leverer bra hastigheter. Eneste jeg stusset på var betingelsene,, som virket "advarende" for meg som kunde. For meg har kunden alltid rett,. Men det virker som hvis du skal bestille til kvalito, er det de som setter alle premisser. Fant bare betingelser fra dem, og ingen rettigheter hos meg. Rart,. Her er et utklipp. Hva syns dere om dette? 2) For å gi deg som kunde kortest mulig behandlingstid, har vi IKKE angrefrist. Dette fordi vi starter å behandle din bestilling omgående. Det å kansellere avtalen vil med andre ord si at vi allikevel må betale fullt etableringsgebyr til Telenor. Dette må vi dessverre få dekket inn av deg som kunde. Kanselleringsgebyret varierer etter tjenesten, men er på MINIMUM kr. 1250. Dette er noe vi regner med de fleste vil sette pris på. 3) Det er dessverre INGEN leveringsgaranti på NÅR vi kan levere.. Vi leier på Telenor sitt nett, og er avhengig av deres levering. Det kan derfor bli forsinkelser og overraskelser. OM det oppstår forsinkelser på leveringsdatoen, grunnet feil i fra Telenor (såkalt leveransesvikt), så er dette IKKE grunnlag for heving av bindingstiden. Lenke til kommentar
knutie Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 KVALITOO???? ER DU GAL!!!!! Les litt rundt på forumet her du.. om de.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du har ikke angrefrist på tjenester og derfor ikke på internettjenesten fra Kvalito. Det er heller INGEN ISPer som oppgir en leveringsgaranti. Alle sammen sier noe ala "3 uker" eller lignende. Hvis de sier at du SKAL få internett 3.3-04 og du ikke får, men at du må vente 1mnd+, skal du vel ifølge loven kunne KREVE å oppsi hele greia tror jeg. Så da spiller det liten rolle hva de skriver der. Men jeg kan altså ta feil Forresten - har vært en hel del, en hel del dårlig omtale av Kvalito her på forumet så jeg anbefaler deg å gå gjennom noe av det iallefall Lenke til kommentar
bjoand Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er riktig som blib sier ang. levering. Har lest litt igjennom hva brukere har skrevet om Kvalito og jeg må si jeg har blitt sjokkert over hvordan de behandler kunder. Tror nok de fleste ISP'er får endel pepper men dette er litt mer en det vanlige. Men det er opptil deg om du tar disse seriøst. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg skjønner ikke hvorfor alle her klager på kvalito, itilfelle må det bare være i byene det er så mye trøbbel med kvalito , for her jeg bor har vi bare Kvalito og Tele(h)or , og kvalito er det ingen trøbbel med, mens telenor har stive priser og mer nedetid enn kvalito... Lenke til kommentar
johna Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Arrrg, har lest litt rundt her nå ja. Kan vel si magefølelsen er litt uggen.. Tror jeg dropper kvalito, veffal når de påstår jeg ikke kan gjøre noe hvis dem ikke leverer det dem oppgir.. forbehold bla bla... Altså, de må sette tilbudene etter hva dem minimum kan levere forskjellige steder.. Usj, skulle ønske jeg kunne hatt nett via kabel her å. Den surrer og går hos fadern, aldri vært nede, og alltid hatt mye over det dem minimum lover.. Kvalito, der mistet dere en kunde. Kun pga av deres elendige resyme.. Lenke til kommentar
johna Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 et siste klipp: MEN, om Telenor sier til slutt at du ikke kan få bredbånd, så skal du selvfølgelig slippe å betale. Da kansellerer vi din bestilling, og hever deg for bindingstiden. Det er med andre ord ingen økonomisk risiko å bestille bredbånd i fra oss. Neeei,, sikkert INGEN risiko det nei.. syns jeg ser det rundt omkring. Sug meg hardt om jeg går i hvalsaksa deres... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg skjønner ikke hvorfor alle her klager på kvalito, itilfelle må det bare være i byene det er så mye trøbbel med kvalito , for her jeg bor har vi bare Kvalito og Tele(h)or , og kvalito er det ingen trøbbel med, mens telenor har stive priser og mer nedetid enn kvalito... Dere kan garantert får Bluecom, Tiscali og mange andre enn disse to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå