Eksos Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis det kan være av noe interesse, har jeg nå rekonstruert ToolpacK-designet med strukturbasert HTML og CSS. Siden er testet i Internet Explorer 6.0, Opera 7.23 og Mozilla 1.5, og koden er fullstendig fri for table-elementer og annet rusk og rask. Dette er kun ment som inspirasjon, da det fortsatt er mye som kan forbedres. Dette gjelder blant annet alle «rollovers», som bør optimaliseres med Pixy?s brilliant Fast Rollovers om siden skal publiseres offentlig. Respekt Enig. Bra jobba tjcombo og ep47 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Siden ingen har nevnt det: Nederst står det "Allrigst are reserved..." Dette skal vel være "All rights are reserved..." Greit å få alt rett før den tas i bruk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nuh ser den ytterst flott ut! Keep up dah good work maaaaan *jamaica-aksent* Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 PERFECT WORK EPSILON! Ok bare fix den feilen som er i mozilla så får jeg nok brukt kodinga. Men hvorfor blir de øverste lenkene borte i mozilla? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Ok gutta Nå har jeg RE-CODE'a denne siden med divs, "ZERO" tables! Første gang i mitt liv er sida også w3c validert ("SWEEEET!") TJCOMBO HAS GAINED AN EXTRA SKILL! så hvordan ser den ut i andre browsere? ingen feil her! peeee south! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 så hvordan ser den ut i andre browsere? ingen feil her! Vakkert i Opera! En liten skriveleif ser jeg: WTF betyr all rigts? Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 En liten skriveleif ser jeg: WTF betyr all rigts? Skrivefeilen er nok værre enn som så; det står "allrigts" Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Siden ingen har nevnt det: Nederst står det "Allrigst are reserved..." Dette skal vel være "All rights are reserved..." Greit å få alt rett før den tas i bruk Hallo. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Siden ingen har nevnt det: Nederst står det "Allrigst are reserved..." Dette skal vel være "All rights are reserved..." Greit å få alt rett før den tas i bruk Hallo. *går og finner brillene* Lenke til kommentar
epsil Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ok bare fix den feilen som er i mozilla så får jeg nok brukt kodinga. Men hvorfor blir de øverste lenkene borte i mozilla? Hæ? Her er det ingen feil i Mozilla (versjon 1.5). Kan du lage en skjermdump? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 here you go mr. epsilon http://www.toolpack.no/newweb/tp_eps_screen.jpg Lenke til kommentar
epsil Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 here you go mr. epsilon http://www.toolpack.no/newweb/tp_eps_screen.jpg Det skal nå være fikset, tjcombo. Testet siden i en noe utdatert Mozilla 1.6b-nattutgave jeg hadde liggende. Årsaken til feilen, tror jeg, var at jeg hadde basert menyen på SimpleBits’ Accessible Image-Tab Rollovers, men fått med et par deklarasjoner (altså egenskap–verdi-par) som ikke var nødvendige. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Må si du gjorde en nydelig jobb der, Jeg har begynt en ny utforming av koden (med tables) dette skal valideres og funke!!! Endret 6. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå