tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) OKAY! Der funket det nu, Byttet ut a.3 med a.link3 - Takker meget ePsilon! Endret 4. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fin den! Men et lite hakk på menyen der, omtrent der teksten slutter. En footer hadde gjort seg! Footer? Skal tenke på det en footer hadde vært kronen på verket btw, menyen ligner veldig på idyll menyen ... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ligner på idyll menyen? det skjønte jeg ikke, forklar litt nermere... siden to menyer har bokstaver i seg, betyr ikke at de er helt like... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 mener ikke noe galt i det ... bare att menyen har samme utseende, bortsett fra farge ... nothing more ... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 noen flere som mener at menyen ligner, vel jeg er ikke helt enig her skjønner du... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 er det så farlig da ? du som har laget den også ... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vet, det er ikke så farlig. Men noen liker å lage en feil på sida selv om man ikke finner en... det synes jeg høres litt teit ut... Jeg ser faktisk 0 lik heter mellom idyll lenkene og den på toolpack, så derfor venter jeg på at du skal komme frem med en logisk likhet mellom dem... LOGISK! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 striper mellom linkene og samme store størrelse uten noe bold på skriften ... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 striper mellom linkene og samme store størrelse uten noe bold på skriften ... Thats it? beklager... ynkelig likhet... *den taes ikke til følge* Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) det er nok til at det minner meg om den ... det får du bare leve med ! :evil-laugh: EDIT; skriveleif Endret 4. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 http://www.xbox.com/en-US/default.htm?culture=0 stripe mellom lenkene her og, ja jeg lagde denne sida og Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 mindre skrift på den ... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) mindre skrift på den ... haha! EDIT: Ok i give up Noen andre som synes jeg bytte ut menyen pga likhet? Endret 4. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 har aldri sagt du skal bytte ut menyen ... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er fortsatt en feil i den vertikale menyen i opera og mozilla; jeg antar at den kommer av at IE behandler padding ulikt enn de to andre. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Hvis det kan være av noe interesse, har jeg nå rekonstruert ToolpacK-designet med strukturbasert HTML og CSS. Siden er testet i Internet Explorer 6.0, Opera 7.23 og Mozilla 1.5, og koden er fullstendig fri for table-elementer og annet rusk og rask. Dette er kun ment som inspirasjon, da det fortsatt er mye som kan forbedres. Dette gjelder blant annet alle «rollovers», som bør optimaliseres med Pixy’s brilliant Fast Rollovers om siden skal publiseres offentlig. Endret 4. februar 2004 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
dms Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Hvis det kan være av noe interesse, har jeg nå rekonstruert ToolpacK-designet med strukturbasert HTML og CSS. Siden er testet i Internet Explorer 6.0, Opera 7.23 og Mozilla 1.5, og koden er fullstendig fri for table-elementer og annet rusk og rask. Dette er kun ment som inspirasjon, da det fortsatt er mye som kan forbedres. Dette gjelder blant annet alle «rollovers», som bør optimaliseres med Pixy?s brilliant Fast Rollovers om siden skal publiseres offentlig. Respekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå