MasterCard Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei. Jeg skal kjøpe meg ny mus og helst Musematte også. Men har 600nok. Jeg skal bruke det til spilling (mest counter-strike). Lurer på om noen vet hvilken mus som er god til dette? Link til mus? billige nettbutikker? Er 15 år. Tenkte kansje størrelsen på hånden har noe og si. Langfingeren min er 9cm+/- mm. Pekefingen 7,5+/- mm, og tommel 5,5 cm+/- mm. Og hvis det er mulig. Få en musematte med også, uten at det blir over 600? -Takk, håper på svar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Er nok den beste CS musa du får tak i, kombiner den med Func matte så gjør det susen. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Under 600? altså MED levering/porto/moms. ? FLere svar takk ? Endret 3. februar 2004 av MasterCard Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg vil anbefale en Logitech MX300 eller MX500 og en fUnc musmatte. Lenke til kommentar
klo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 En meget god pakke.. kommer kansje et par kroner over budsjettet.. men du klarer vell å skrape sammen noe.. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 En meget god pakke.. kommer kansje et par kroner over budsjettet.. men du klarer vell å skrape sammen noe.. Ser bra ut. Kansje jeg kjøper dette ja. Tusen takk. Takk for andre forslag også. Bare forsett. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har intelli 3,0 og steelpad 4s go det er jeg godt fornøyd med. kjøpte det på komplett til 800 spenn, men det er verdt det. Men steelpadden bråker kanskje litt....... Ellers er allt bra........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå