int20h Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Storsatsing på Linux fra Oracle Oracle har røpet større planer om å satse hardt på Linux, både innen egen organisasjon og for sine kunder. Selskapet mener Linux-plattformen har en rekke fordeler sammenlignet med eksempelvis Microsoft Windows. Les artikkelen her Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Aner jeg en linux vs. windows diskusjon i emningen? Uansett, dette ser jo absolutt bra ut for linux, kanskje oracle kan banke litt vett inn i SCO ? Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Pappa jobber i Oracle... Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Pappa jobber i Oracle... jaha... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Pappa jobber i Oracle... Det er da fint for han det... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Pappa jobber i Oracle... [off-topic] Og min far er lærer [/off-topic] Hva er egentlg Oracle, vet jeg har hørt det et sted. Gikk inn på sida men fant ingen Hvem-er-vi side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå