Diablito2k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) jeg stakk innom nille for en stund siden bare for å se litt. så ser jeg en finmaska vaskepose (en slik nettingpose som man har div fin tøy i). Jeg kjøpte en og testet den på en 80mm vifte som jeg hadde liggende, og den virket supert(selfølgelig vil det hindre luftstrømmen litt, men det er verdt det). En slik STOR pose kostet meg 20,- . Jeg har nå en slik netting over alle luftintakene på maskinene min nå har jeg en tilnærmet støvfri maskin håper det kommer til nytte for andre Endret 3. februar 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
ALI Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) håper det kommer til nytte for andre Det gjør det sikkert. Takk for tipset. Skal prøve. Edit:Har vært til nytte for meg(har ikke prøvd, men skal). Endret 3. februar 2004 av ALI Lenke til kommentar
ALI Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Edit:dobbelpost Endret 3. februar 2004 av ALI Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er vel strengt tatt en bh-pose? For å hindre at spilene i bh-en ender opp i trommelen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 meget sannsynlig Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Genialt tips! Da blir det en tur på nille i mårra tenker jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå