Nissen666 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Heisann folkens! Jeg synes selvfølgelig som mange andre at jeg ikke får klokka noe serlig med luftkjøling. Derfor tenkte jeg å installere vann eller fasekjøling. Tror jeg foreløpig nøyer meg med vannkjøling. Jeg er ikke så erfaren med vannkjøling, så jeg lurte på om det er noen som har noen tips til evt. oppsett, montering o.l. Mvh. Nissen666 Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du kan godt begynne med å lese guiden her på ok.no. Så kan du heller spørre hvis du lurer på noe mer. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg mener at du som "førstegangskjøper" av vannkjøling burde gå for et ferdigsett. Feks WaterChill du får den på http://www.3dfxcool.no Med dette settet kan du evt bytte ut kjølere, montere på flere osv Njaal Lenke til kommentar
Nissen666 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Ække helt nybegynner. Synes ikke noe serlig om de ferdige setta. Jeg får lese litt trur jeg. Mvh. Nissen666 Lenke til kommentar
koks Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvis du er erfaren på andre hardwareting, men ikke har montert vannkjøling før, så er nok ferdigsetta en bra start. Veldig fornøyd med WaterChill-settet mitt hvertfall Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er noe med den følesen av å ha klart å lage noe selv også. Så er det billigere!!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er ikke akuratt som om ferdigsetta er noe man plugger i usbporten da. Du har klart å lage selv like mye med ferdigsett som med deler du velger ut selv. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er vel ikke noe vanskeligere å montere utvalgte deler i forholdt til ferdigsett, med unntak at du ikke får med bruksanvisning hvis du kjøper separate deler? Jeg har alldri hatt vannkjøling før, og monterte utvalgte deler selv. Har aldri tatt på en kjøleribbe på cpuen før engang! Var ikke spesielt vanskelig, bare tar litt tid. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hvorfor blir waterchill så lett å montere og lett og sette opp? fordi det er ferdig sett? Endret 6. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er da veldig lett å sette opp et egenkomponert sett også da! Men for at vi skal kunne sette opp deler til deg så hade det vært greot å vite: pris, hvor stor radiator har du plass til, hva skal du kjøle? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er da veldig lett å sette opp et egenkomponert sett også da! Nettop det jeg ville fram til! Alle snakker om at waterchill er så veldig lett og for nybegynere.. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Waterchill er like lett/vanskelig (stryk det som ikke passer) som alle andre sett. Fordelen er at Asetek har lagt med en dugandes bruksanvisning (vannkjøling for dummies). Til og med meg fikk da til det. Endret 6. februar 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg er enig i at å sette det sammen selv ikke er spesielt vanskelig. Morsommere er det også etter min mening. Bare vær obs på gjenge og slangedimensjoner. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det blir vel ikke serlig mye billige enn waterchill da? eller kan noen gi meg et priseksempel på en full vannkjøling med cpu/nb/gpu til under 2500? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå