TempO Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 hei. jeg får ofte feil når jeg brenner, ikke det at jeg får feilmelding eller noe slikt. Den bare stopper med å telle antall prosent som er ferdig, selvom tiden tikker og går. bruker nero i windows 2000 med plextor8/4/32A Kan dette eventuelt ha noe med overklokking å gjøre? for jeg har klokket PIII fra 700 til 900Mhz. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei. Når du bruker Nero så kan du velge å avslutte wizard-brenning og starte manuell-brenning. Jeg har hatt samme problemet som deg frem til igår da jeg fant ut dette. Når du går ut av Wizard`en kommer en manuell greie opp når du trykker på BRENN knappen. Jeg fikset problemet ved å skru av multisession (velge å lukke cd`en), + å skru av en eller annen annen ting jeg ikke husker hva var. Prøv deg frem, det er til nå bare Nero jeg har klart å fikse dette problemet i. PS: Det har kommet en oppdatering på dette problemet til XP, prøv å kjøre win-update for å finne en oppdatering, jeg har ikke installert noen oppdatering. [ Denne Melding var redigert av: mistercartman på 2002-03-14 19:06 ] Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Var borte i samme problemet med min Sony Crx100e. Det viste seg at eg prøvde å brenne en cd som var større enn 650mb (overburn). Måtte hente ned nyeste firmware til brenneren og da funket det. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 har nyeste firmware, men det funker fortsatt ikke....damn...tror nok jeg får ta en liten format c: og se om det funker da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå