Joachim_F Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 I et forsøk på å vinne japanske kunder har Microsoft nå ordnet i stand en egen Xbox-pizza. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ehr... Fytti å teit påfunn Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 LOL. Eneste grunnen jeg skulle ha hatt til å kjøpt den, var visst de tapte like mye penger på'n som på xbo*'en. Og hvis den var like diger... Tydelig at de begynner å gi opp Japan =) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Japanerne er sprøe nok til å gå helt berserk over et slikt tilbud Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Quattro Saggioni (?) (er ikke HELT stødig i italiensk, men det SKULLE stå noe sånt som "fire årstider" der nå) à la Microsoft. Ikke verst. Men skal de prøve noe sånt i pizza-Norge nytter det nok ikke å gå gjennom Peppe's, det må nok blir Xbox-Grandis da, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 "Sultne japanere kan blant annet velge mellom egg og tunfisk eller teriyaki-kylling og majones. " håper de har noe skikkelig fyll, for det der hørtes ikke spesielt spennende ut. sist gang jeg smakte pizza med egg og tunfisk var i spania, da kelneren ikke fikk med seg hva vi egentlig skulle ha.. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 så selger japanerne også starcraft potetgull.. gir meg ende over.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) dette blir jo en slager om den bare er halvparten så bra som X-box edit: trykkleif i egen kludrete person Endret 3. februar 2004 av nord Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 snakk om å vere desperat på verdensherredømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg