Tjohei Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det her kan lett oppfattes som syting, men jeg synes altså akam.NO's tester er mye bedre enn akam.DK's tester. Hvorfor kan ikke .DK teste de samme tingene som .NO? Sånn som hastighet på autofokus? Ordentlige sammenlikninger av støy? Og skarphet? .NO's tester er virkelig bra, og jeg tar det som sannhet det som står der, men .DK's tester synes jeg blir uinteressante, for da blir det bare "fokuseringen var ganske rask" og liknende, ikke objektive sammenlikninger. Både Canon A80 og Nikon 5400 er kameraer jeg kunne tenke meg å lese tester på, men .DK's tester blir liksom bare svada, ikke objektive og grundige analyser slik .NO får til. Hvorfor kan ikke .DK få til like bra tester som .NO? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei, til sommeren skal vi møtes for å gjennomgå og koordinere testprosedyrer. Etter det vil vi forhåpentligvis få likere tester. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Flott. Kommer dere til å gjøre deres egne tester i mellomtiden? Av f.eks A80 og 5400? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, i utgangspunktet skal vi ta tester uavhengig av hverandre. Canon A80 og Nikon 5400 har jeg lyst til å teste, men jeg vet ikke når jeg får tid. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, i utgangspunktet skal vi ta tester uavhengig av hverandre. Aha... Da er jeg litt mildere stemt. Det virka nemlig som om dere på en måte skulle utfylle hverandre, slik at når .DK hadde lagd en test av et kamera, så var dere på en måte ferdig med det. Men da venter jeg i spenning på flere tester fra .NO. Og da beklager jeg mitt heller sure førsteinnlegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå