Jihadinmymind Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skal ha en av disse CPU viftene. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvilke som er best. Noen som vet noe? Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11+" - SocketA På lager 295,00 Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 12" - SocketA På lager 295,00 Takk for hjelpen !!! Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skal ha en av disse CPU viftene. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvilke som er best. Noen som vet noe? Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11+" - SocketA På lager 295,00 Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 12" - SocketA På lager 295,00 Takk for hjelpen !!! Volcano 12 er besT! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er vel med hastighetsregulator? Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hva er vitsen med en rå vifte hvis man må stille ned på hastigheten fordi den bråker for mye?? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skal ha en av disse CPU viftene. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvilke som er best. Noen som vet noe? Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11+" - SocketA På lager 295,00 Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 12" - SocketA På lager 295,00 Takk for hjelpen !!! Cooler master Aero 7+ Så jeg Slå Thermaltake Volcano 11 som er en av de beste cpu kjøler'ne. så jeg ville kjøpt Aero 7 ikke + versjoen da denne er veldig tung (kobber). har en fetter som har denne og cpu viften og tempen hans ligger fra rundt 33 og 38' C grader. Idle/maks load. og dessuten så er støynivået på denne ganske brukbart. 23Db på laveste turtall og 37.5 på høyeste. fettern min kjører noe midt imellom han har vel da ca 25-27db eller no. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 min barton 2500 blir ganske varm på 3200 med en volcano 12 extreme. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hva er vitsen med en rå vifte hvis man må stille ned på hastigheten fordi den bråker for mye?? For de som vil ha lavt støynivå. Det er da mye bedre å selge et produkt slikt, eller å lage to forskjellige produkter med forskjellig støynivå, da taper de vel bare penger? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Bråker ikke de enormt? Tror da det kan bestemmes via viftestyringa Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 ok, men hvilke burde jeg velge? Skal jeg gå for 12 eller, og hvorfor? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ok, men hvilke burde jeg velge? Skal jeg gå for 12 eller, og hvorfor? Tror du burde gå for Volcano 11 om du skal ha fra merket Thermaltake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå