Gunder1 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kjøpte meg et powercolor 9800pro ati 4.1 drivere, putter kortet i tester 3dmark 6280 uklokket fornøyd med det. MEN når jeg skulle trø til med litt "Enemy Territory" fryser maskinen. Samme skjedde med mitt G4 4200 kort med 50.xx drivere, ka er det som skjer? Har resettet bios og ren instalasjon av XP, brukte detonator destroyer til å fjerne de gamle driverene. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ingen som har noen løsning på dette problemet Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Har du sjekket hvordan det står til med CPUen? At du hadde samme problemet med et tidligere skjermkort kan jo tyde på at problemet ligger en annen plass.. Forøvrig, kutt ut bumpingen. Edit: skriveleif Endret 3. februar 2004 av jephque Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hadde lignende sak med min 9800 pro. Men da var det VPU recover shit!!!!! Ordnet det med noen kabinettvifter som blåser direkte på sjermkortet og kan nå spille i timevis uten en eneste avbrudd!!! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Har du sjekket hvordan det står til med CPUen? At du hadde samme problemet med et tidligere skjermkort kan jo tyde på at problemet ligger en annen plass.. Forøvrig, kutt ut bumpingen. Edit: skriveleif Hele kassen er ny etter at jeg solgte den gamle (med Ti4200 kortet) Nye er: Amd 3000-64 Default Geil 512 cas 2.5 Default 9800pro powercolor Default Hercules Digi 7.1 lydkort NEc 2500 dvd brenner 550 powersupply Raptor 10000Rpm disk+++ Så jeg sliter litt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå