hkg Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har bare et dumt spørsmål egentlig. Hvilken vei skal papst viftene monteres for at de suger luft ut av kabinettet? Med merket ut eller inn i kabinettet? Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 De skal stå med merket UT (du kunne jo bare koblet på og sett) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: hkg skrev (2002-03-14 18:50):Jeg har bare et dumt spørsmål egentlig. Hvilken vei skal papst viftene monteres for at de suger luft ut av kabinettet? Med merket ut eller inn i kabinettet? Se på siden av vifta, der skal det være 2 piler (på en av "sideveggene") den ene indikerer viftas rotasjonsretning og den andre indikerer luftretningen. nesten alle vifter har slike piler. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: hkg skrev (2002-03-14 18:50):Jeg har bare et dumt spørsmål egentlig. Hvilken vei skal papst viftene monteres for at de suger luft ut av kabinettet? Med merket ut eller inn i kabinettet? Se på siden av vifta, der skal det være 2 piler (på en av "sideveggene") den ene indikerer viftas rotasjonsretning og den andre indikerer luftretningen. nesten alle vifter har slike piler. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Blåsesiden er den med tverrstagene på. Sugesiden er den med selve vifta på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå